Evenimente
înapoi la evenimente
Ziua Cercetarii Media: SATI 2.0 si SATI DMP – Industria online din Romania trece la nivelul urmator
Vă invităm la a patra editie a Zilei Cercetării Media, evenimentul cu tema ” SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor”.
Când: 20 februarie 2018, ora 15:30
Unde: Hotel Hilton, sala Le Diplomat
Organizator: BRAT
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
Importanța datelor despre consumatorii de media digitală, automatizarea vânzărilor online și nevoile pe care aceasta le-a generat în ecosistemul datelor utilizate în publicitatea online, precum și posibilitatea evaluării în timp real a performanțelor unui site sunt câteva dintre subiectele care vor fi tratate în cadrul acestei ediții a evenimentului.
Utilizarea unui DMP creat prin colectarea directă a datelor, ce oferă transparență asupra utilizării și procesării datelor, este un avantaj unic al industriei de publicitate din România pe care vom avea ocazia să îl discutăm pe larg în cadrul evenimentului.
Agenda:
15:30 – 16:00 Primirea invitaților
16:00 – 16:10 Discurs de deschidere, SILVIU ISPAS, Președinte BRAT
16:10 –16:40 SATI 2.0 și SATI DMP – industria online pregătită pentru viitor, Arina Ureche Director General BRAT, Anne Roland GM Cxense, Kimmo Kiviluoto CEO Enreach Solutions
16:40– 17:00 "DMP in life. Practical things", RIČARDAS BALTADUONIS, CEO Adnet Media, Țările Baltice
17:00 – 17:45 "From CTR obsession to online currency: DMP yesterday and in 2020" – PETTERI VAINIKKA, CMO Ardoq
17:55 – 18:15 Panel de discuții clienți și agenții
Componență panel:
Cosmin Oțel - Initiative Media
Dan Balotescu - Media Investment Communication
Mihai Trandafir - B.V. McCann Advertising
Oana Petroff - MediaCom România
Mihai Tănase- Renault România
Anne Roland - Cxense
Corina Savin - Unilver
Petteri Vainikka - Ardoq
Anne Roland - Cxense
Corina Savin - Unilver
Petteri Vainikka - Ardoq
Moderator: Dragoș Stanca, ThinkDigital România
18:40– 19:10 Întrebări și răspunsuri
18:20 – 18:40 Panel de discuții editori și regii
Componență panel:
Dragoș Stanca - ThinkDigital România
Orlando Nicoară - eAd.ro Interactive
George Ștefănucă - Ringier România
Ștefan Horobeț - Mediafax Group
Dinu Gheorghe - RCS&RDS
Ana Vișian - OLX Online Services
Alin Popescu - Inteligo Media (avocatnet.ro)
Ricardas Baltaduonis - Adnet Media
Mihai Badea - BRAT
Ricardas Baltaduonis - Adnet Media
Mihai Badea - BRAT
Moderator: Cosmin Preda, eMag
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi, în concordanță cu normele internaționale.
BRAT oferă prin SATI singurul sistem transparent și profesionist de evaluare a performantțlor produselor media online și de planificare și evaluare a campaniilor de publicitate online.
Prezentările din cadrul evenimentului vor fi susținute de:
|
ANNE ROLAND
GM EMEA Cxense
Anne Roland, Director General Cxense pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), supervizează dezvoltarea afacerilor și succesul clienților pe aceste piețe, permițând partenerilor și clienților să crească și să reușească utilizarea tehnologiei și serviciilor Cxense.Înainte de Cxense Anne a avut mai multe roluri de conducere în industria SaaS (Software as a Service). Ea a venit la Cxense de la Meltwater Group, unde a contribuit la dezvoltarea companiei într-un jucător semnificativ SaaS pe piața de media intelligence, cu peste 1.000 de angajați. Anne deține o diplomă de masterat în afaceri de la Școala Norvegiană de Economie (NHH).
|
KIMMO KIVILUOTO
CEO Enreach Solutions
Kimmo este CEO și co-fondator al Enreach Solutions. El este pasionat în a ajuta companiile să beneficieze de datele lor.
Un „antreprenor în serie”, Kimmo a fost co-fondator și a dezvoltat mai multe companii înainte de Enreach, toate concentrându-se pe utilizarea analizelor de date, a matematicii avansate și a algoritmilor de „machine learning”, pentru a da un sens mai bun în context de business a datelor comportamentale ale oamenilor - transformând datele într-o perspectivă mai clară și acțiuni mai inteligente.
Când nu lucrează, Kimmo se bucură de timp împreună cu familia, practicând hobby-urile sale preferate de navigație, caiac și schi.
|
|
RIČARDAS BALTADUONIS CEO Adnet Media
Ričardas Baltaduonis este CEO Adnet Media, cea mai mare regie de vânzari online și programatic din țările baltice (Lituania, Letonia și Estonia). Portofoliu Adnet Media cuprinde siteuri premium cum ar fi moteris.lt, supermama.lt, draugas.lt, alfa.lt, delfi.lt, delfi.lv, delfi.ee, cu peste 15 milioane de utilizatori unici lunar.
Ričardas are o diplomă Master of Science în informatică obtinuță la Universitatea din Kaunas și o experiență de peste 10 ani în media online care include atât crearea și implementarea strategiilor de business, dar și formarea și coordonarea echipelor de vânzari, marketing, cercetare și dezvoltare.
|
|
PETTERI VAINIKKA CMO Ardoq
Petteri Vainikka este CMO la Ardqoc și este unul dintre invitații frecvenți ai evenimentelor industriilor online la nivel global. Petteri are o diplomă Master of Science în tehnologie de la Universitatea din Aalto, o diplomă în pedagogie superioarăși un doctorat în curs de finalizare.
De-a lungul carierei profesionale de peste 15 ani, care acoperă dispozitive mobile, internet, date, tehnologii de tip SaaS pentru companii, el s-a aflat întotdeauna la intersectia dintre tehnologiile emergente și aplicațiile sale comerciale. În ultimii 7 ani s-a aflat în fruntea evolutiei Platformei de Management al Datelor (DMP) de la un "buzzword" la o piață de miliarde de dolari recunoscută la nivel mondial. El are o adevarată pasiune în a ajuta clienții să înțeleagă și să reușească în cadrul ecosistemelor în continuă schimbare, catalizate de noile tehnologii.
Experiența lui Petteri cuprinde antreprenoriat, dezvoltarea afacerilor, managementul produselor, roluri academice și generale de management la Sumea, Digital Chocolate, Rovio (fondator și șef de vânzări și marketing), Universitatea Aalto, Leiki, Enreach (CMO) Cxense ASA (CXENSE: Oslo). Petteri are experiența dovedită în lansarea și scalarea companiilor noi de tehnologie la nivel internațional, punând în același timp un accent deosebit pe experiența pozitivă din partea clienților.
|
|
ARINA URECHE
Director General BRAT Arina Ureche, Director General BRAT coordonează întreaga activitate a asociației, ce pune la dispoziția industriei indicatorii de performanță a produselor media. Cu un background solid în matematică, specialist în statistică, Arina Ureche și-a început cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din București, continuând apoi, mai întâi ca cercetător, și apoi Director de Cercetare la Publimedia. În iulie 2001 a devenit director de proiect pentru SNA, pentru ca în martie 2006 să preia funcția de Director General al BRAT. Din această poziție a coordonat lansarea SATI, SATI DMP și pe cea a Monitorizării Investițiilor în Publicitate (MIP). |
|
SILVIU ISPAS
PRESEDINTE BRAT Silviu Ispas, Președinte al BRAT în ultimii 10 ani, este în prezent Director de Dezvoltare în cadrul Best Advertising. Cu o experiență bogată în media, a fost director BRAT în perioada de început a organizației, 1998-2003, și a reprezentat organizația în boardul IFABC între anii 2010-2012. Redactor sef adjunct la Gazeta de Sud, între anii 1996-1998, a făcut parte din managementul Arbomedia și EMI AG în perioada 2003-2009. |
|
DRAGOS STANCA
MANAGING PARTNER THINKDIGITAL ROMANIA Dragoș Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania / Founder, ICEEfest, lucrează în media de aproape 20 de ani și a fost implicat în lansarea a peste 25 de titluri în print, online și TV. După o carieră de jurnalist, realizator de programe radio, TV și media manager, Dragoș Stanca s-a dedicat unei cariere în digital marketing. În anul 2008, a demarat proiectul F5 (online publishing, digital sales house, start-up incubator), împreună cu Realitatea Media Group. În 2010, și-a început cariera de antreprenor 100%, având ca parteneri PUBLYO, Q2M & și alte câteva proiecte start-up online. În 2012, Q2M devine parte a ThinkDigital Group (partener regional al Facebook, Microsoft Advertising și al unor publisheri online premium), iar Dragoș Stanca devine Managing Partner al companiei. Este și fondator și organizator al festivalului interactiv ICEEfest. |
Persoanele care au primit confirmarea înregistrării la eveniment reprezintă următoarele companii:
- 3ADS MARKETING
- ADEVĂRUL HOLDING
- ADMIRAL MARKETS UK
- ANCORE MEDIA
- ANGELINI PHARMACEUTICALS ROMANIA SRL
- ANTENA GROUP
- ARASEC
- ARBOMEDIA
- AUTO COBALCESCU
- BABEL COMMUNICATIONS
- BANCA ROMANEASCA
- BANK LEUMI ROMANIA
- BCR
- BEST ADVERTISING
- BIOFARM
- BIZIDAY
- BLUE AIR
- BLUE449
- BRANDO
- BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
- BRICOSTORE ROMANIA
- BT PUBLIC RELATIONS
- BURDA
- BURSA DE VALORI BUCURESTI
- BV MCCAN ERICKSSON
- CANCAN
- CARAT RO
- CAROLI FOODS GROUP
- CEC BANK
- CENTRUL PENTRU JURNALISM INDEPENDENT
- COCA-COLA
- CONSO MEDIA GROUP
- CONTINENTAL HOTELS
- CONVERGENT MEDIA
- DANONE ROMANIA
- DOGAN MEDIA INTERNATIONAL
- EAD INTERACTIVE
- EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL
- ELEFANT.RO
- ENEL ROMANIA
- EUROMASTER
- EUROPA TRAVEL
- EUROPE DEVELOPMENT INTERNATIONAL
- FEDERATIA ROMANA DE ALPINISM SI ESCALADA
- FOKUS DIGITAL SERVICES
- FRANKLIN BUSINESS MANAGEMENT
- FREEDOM HOUSE, ROMANIA
- FREELANCER
- FUNDAȚIA FREEDOM HOUSE ROMANIA
- GARANTI BANK
- GROUPAMA
- GROUPM ROMANIA
- HATTRICK INTERCATIVE
- HAVAS MEDIA ROMANIA
- HUAWEI ROMANIA
- IAB ROMANIA
- IDEA BANK
- INFINIT SOLUTIONS
- INITIATIVE MEDIA
- INTELIGO MEDIA
- INTERNET CORP
- IPSOS
- JYSK ROMANIA
- LAURUS MEDICAL
- L'OREAL ROMANIA
- MADHOUSE ADVERTISING
- MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL
- MEDIA INVESTMENT
- MEDIAFAX
- METROPOLITAN LIFE
- MINDSHARE MEDIA
- MOBEXPERT
- MULTIMEDIA EST
- NATIONAL TV
- NECKTIE AGENCY
- NEW ELITE STRATEGY
- NIRAN CO PRODUCTS
- OLX GROUP
- OPTICAL NETWORK
- ORANGE
- P&G
- PAGINA DE MEDIA
- PATRIA BANK
- PROCTER & GAMBLE
- PRODUCTON
- PROMETHEUS
- PROPAGANDA
- PROTV
- PROVIDENT
- QQINFO.RO
- RADISSON BLU BUCURESTI
- RCS&RDS
- RED BULL ROMANIA
- RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE
- REVISTA 22
- REWE ROMANIA
- RINGIER ROMANIA
- ROMANIAN ADVERTISING COUNCIL
- ROMCAPITAL INVEST
- ROMPETROL
- SAS
- SHERATON BUCHAREST HOTEL
- SKIN MEDIA
- SOCIETATEA ROMÂNĂ DE RADIODIFUZIUNE
- STARCOM
- STUFF MEDIA CONSULT
- TELEKOM ROMÂNIA
- THE GROUP
- THE POLE SOCIETY
- THINKDIGITAL INTERNET AND ADVERTISING
- TONIC ADVERTISING
- TOURING EUROPABUS ROMANIA
- TOYOTA ROMANIA
- UBER
- UM ROMANIA
- UNITED MEDIA SERVICES
- UNIVERSITATEA DIN BUCUREŞTI, FJSC
- VODAFONE ROMANIA
- WAVEMAKER ROMANIA
- WEB EDITING DEVELOPMENT
- YVES ROCHER
- ZDROVIT ROMANIA
- ZENITH MEDIA COMMUNICATIONS
Va multumim pentru interesul acordat! Locurile disponibile pentru evenimentul SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor s-au epuizat! Ii asteptam cu placere la eveniment pe cei care au primit confirmarea de inregistrare.