Ziua Cercetarii Media: SATI 2.0 si SATI DMP – Industria online din Romania trece la nivelul urmator

Vă invităm la a patra editie a Zilei Cercetării Media, evenimentul cu tema ” SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor”.
 
Când: 20 februarie 2018, ora 15:30
Unde: Hotel Hilton, sala Le Diplomat
Organizator: BRAT

În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
 
Importanța datelor despre consumatorii de media digitală, automatizarea vânzărilor online și nevoile pe care aceasta le-a generat în ecosistemul datelor utilizate în publicitatea online, precum și posibilitatea evaluării în timp real a performanțelor unui site sunt câteva dintre subiectele care vor fi tratate în cadrul acestei ediții a evenimentului.
 
Utilizarea unui DMP creat prin colectarea directă a datelor, ce oferă transparență asupra utilizării și procesării datelor, este un avantaj unic al industriei de publicitate din România pe care vom avea ocazia să îl discutăm pe larg în cadrul evenimentului.
 
Agenda:
 
15:30 – 16:00 Primirea invitaților
16:00 – 16:10 Discurs de deschidere, SILVIU ISPAS, Președinte BRAT
16:10 –16:40 SATI 2.0 și SATI DMP – industria online pregătită pentru viitor, Arina Ureche Director General BRAT, Anne Roland GM Cxense, Kimmo Kiviluoto CEO Enreach Solutions
16:40– 17:00 "DMP in life. Practical things", RIČARDAS BALTADUONIS, CEO Adnet Media, Țările Baltice 
17:00 – 17:45 "From CTR obsession to online currency: DMP yesterday and in 2020" – PETTERI VAINIKKA, CMO Ardoq
 
17:55 – 18:15 Panel de discuții clienți și agenții
Componență panel:  
Cosmin Oțel - Initiative Media
Dan Balotescu - Media Investment Communication
Mihai Trandafir - B.V. McCann Advertising
Oana Petroff - MediaCom România
Mihai Tănase- Renault România
Anne Roland - Cxense
Corina Savin - Unilver
Petteri Vainikka - Ardoq
Moderator: Dragoș Stanca, ThinkDigital România

18:20 – 18:40 Panel de discuții editori și regii
Componență panel: 
Dragoș Stanca - ThinkDigital România
Orlando Nicoară - eAd.ro Interactive
George Ștefănucă - Ringier România
Ștefan Horobeț - Mediafax Group
Dinu Gheorghe - RCS&RDS
Ana Vișian  - OLX Online Services
Alin Popescu - Inteligo Media (avocatnet.ro)
Ricardas Baltaduonis - Adnet Media
Mihai Badea - BRAT
Moderator: Cosmin Preda, eMag
 
18:40– 19:10 Întrebări și răspunsuri
 
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi, în concordanță cu normele internaționale.
 
BRAT oferă prin SATI singurul sistem transparent și profesionist de evaluare a performantțlor produselor media online și de planificare și evaluare a campaniilor de publicitate online.

Prezentările din cadrul evenimentului vor fi susținute de:

ANNE ROLAND
GM EMEA Cxense

 
Anne Roland, Director General Cxense pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), supervizează dezvoltarea afacerilor și succesul clienților pe aceste piețe, permițând partenerilor și clienților să crească și să reușească utilizarea tehnologiei și serviciilor Cxense.Înainte de Cxense Anne a avut mai multe roluri de conducere în industria SaaS (Software as a Service). Ea a venit la Cxense de la Meltwater Group, unde a contribuit la dezvoltarea companiei într-un jucător semnificativ SaaS pe piața de media intelligence,  cu peste 1.000 de angajați. Anne deține o diplomă de masterat în afaceri de la Școala Norvegiană de Economie (NHH).
KIMMO KIVILUOTO
CEO Enreach Solutions

 
Kimmo este CEO și co-fondator al Enreach Solutions. El este pasionat în a ajuta companiile să beneficieze de datele lor.
 
Un „antreprenor în serie”, Kimmo a fost co-fondator și a dezvoltat mai multe companii înainte de Enreach, toate concentrându-se pe utilizarea analizelor de date, a matematicii avansate și a algoritmilor de „machine learning”, pentru a da un sens mai bun în context de business a datelor comportamentale ale oamenilor - transformând datele într-o perspectivă mai clară și acțiuni mai inteligente.
 
Când nu lucrează, Kimmo se bucură de timp împreună cu familia, practicând hobby-urile sale preferate de navigație, caiac și schi.
RIČARDAS BALTADUONIS
CEO Adnet Media


Ričardas Baltaduonis este CEO Adnet Media, cea mai mare regie de vânzari online și programatic din țările baltice (Lituania, Letonia și Estonia). Portofoliu Adnet Media cuprinde siteuri premium cum ar fi moteris.lt, supermama.lt, draugas.lt, alfa.lt, delfi.lt, delfi.lv, delfi.ee, cu peste 15 milioane de utilizatori unici lunar.
 
Ričardas are o diplomă Master of Science în informatică obtinuță la Universitatea din Kaunas și o experiență de peste 10 ani în media online care include atât crearea și implementarea strategiilor de business, dar și formarea și coordonarea echipelor de vânzari, marketing, cercetare și dezvoltare.
PETTERI VAINIKKA
CMO Ardoq


Petteri Vainikka este CMO la Ardqoc și este unul dintre invitații frecvenți ai evenimentelor industriilor online la nivel global. Petteri are o diplomă Master of Science în tehnologie de la Universitatea din Aalto, o diplomă în pedagogie superioarăși un doctorat în curs de finalizare.
 
De-a lungul carierei profesionale de peste 15 ani, care acoperă dispozitive mobile, internet, date, tehnologii de tip SaaS pentru companii, el s-a aflat întotdeauna la intersectia dintre tehnologiile emergente și aplicațiile sale comerciale. În ultimii 7 ani s-a aflat în fruntea evolutiei Platformei de Management al Datelor (DMP) de la un "buzzword" la o piață de miliarde de dolari recunoscută la nivel mondial. El are o adevarată pasiune în a ajuta clienții să înțeleagă și să reușească în cadrul ecosistemelor în continuă schimbare, catalizate de noile tehnologii.
 
Experiența lui Petteri cuprinde antreprenoriat, dezvoltarea afacerilor, managementul produselor, roluri academice și generale de management la Sumea, Digital Chocolate, Rovio (fondator și șef de vânzări și marketing), Universitatea Aalto, Leiki, Enreach (CMO) Cxense ASA (CXENSE: Oslo). Petteri are experiența dovedită în lansarea și scalarea companiilor noi de tehnologie la nivel internațional, punând în același timp un accent deosebit pe experiența pozitivă din partea clienților.
ARINA URECHE
Director General BRAT


Arina Ureche, Director General BRAT coordonează întreaga activitate a asociației, ce pune la dispoziția industriei indicatorii de performanță a produselor media. Cu un background solid în matematică, specialist în statistică, Arina Ureche și-a început cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din București, continuând apoi, mai întâi ca cercetător, și apoi Director de Cercetare la Publimedia. În iulie 2001 a devenit director de proiect pentru SNA, pentru ca în martie 2006 să preia funcția de Director General al BRAT. Din această poziție a coordonat lansarea SATI, SATI DMP și pe cea a Monitorizării Investițiilor în Publicitate (MIP).
SILVIU ISPAS
PRESEDINTE BRAT


Silviu Ispas, Președinte al BRAT în ultimii 10 ani, este în prezent Director de Dezvoltare în cadrul Best Advertising. Cu o experiență bogată în media, a fost director BRAT în perioada de început a organizației, 1998-2003, și a reprezentat organizația în boardul IFABC între anii 2010-2012. Redactor sef adjunct la Gazeta de Sud, între anii 1996-1998, a făcut parte din managementul Arbomedia și EMI AG în perioada 2003-2009.
DRAGOS STANCA
MANAGING PARTNER THINKDIGITAL ROMANIA

Dragoș Stanca,
Managing Partner, ThinkDigital Romania / Founder, ICEEfest, lucrează în media de aproape 20 de ani și a fost implicat în lansarea a peste 25 de titluri în print, online și TV. După o carieră de jurnalist, realizator de programe radio, TV și media manager, Dragoș Stanca s-a dedicat unei cariere în digital marketing. În anul 2008, a demarat proiectul F5 (online publishing, digital sales house, start-up incubator), împreună cu Realitatea Media Group. În 2010, și-a început cariera de antreprenor 100%, având ca parteneri PUBLYO, Q2M & și alte câteva proiecte start-up online. În 2012, Q2M devine parte a ThinkDigital Group (partener regional al Facebook, Microsoft Advertising și al unor publisheri online premium), iar Dragoș Stanca devine Managing Partner al companiei. Este și fondator și organizator al festivalului interactiv ICEEfest.

Persoanele care au primit confirmarea înregistrării la eveniment reprezintă următoarele companii:

  1. 3ADS MARKETING
  2. ADEVĂRUL HOLDING
  3. ADMIRAL MARKETS UK
  4. ANCORE MEDIA
  5. ANGELINI PHARMACEUTICALS ROMANIA SRL
  6. ANTENA GROUP
  7. ARASEC
  8. ARBOMEDIA
  9. AUTO COBALCESCU
  10. BABEL COMMUNICATIONS
  11. BANCA ROMANEASCA
  12. BANK LEUMI ROMANIA
  13. BCR
  14. BEST ADVERTISING
  15. BIOFARM
  16. BIZIDAY
  17. BLUE AIR
  18. BLUE449
  19. BRANDO
  20. BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
  21. BRICOSTORE ROMANIA
  22. BT PUBLIC RELATIONS
  23. BURDA
  24. BURSA DE VALORI BUCURESTI
  25. BV MCCAN ERICKSSON
  26. CANCAN
  27. CARAT RO
  28. CAROLI FOODS GROUP
  29. CEC BANK
  30. CENTRUL PENTRU JURNALISM INDEPENDENT
  31. COCA-COLA
  32. CONSO MEDIA GROUP
  33. CONTINENTAL HOTELS
  34. CONVERGENT MEDIA
  35. DANONE ROMANIA
  36. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL
  37. EAD INTERACTIVE
  38. EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL
  39. ELEFANT.RO
  40. ENEL ROMANIA
  41. EUROMASTER
  42. EUROPA TRAVEL
  43. EUROPE DEVELOPMENT INTERNATIONAL
  44. FEDERATIA ROMANA DE ALPINISM SI ESCALADA
  45. FOKUS DIGITAL SERVICES
  46. FRANKLIN BUSINESS MANAGEMENT
  47. FREEDOM HOUSE, ROMANIA
  48. FREELANCER
  49. FUNDAȚIA FREEDOM HOUSE ROMANIA
  50. GARANTI BANK
  51. GOOGLE
  52. GROUPAMA
  53. GROUPM ROMANIA
  54. HATTRICK INTERCATIVE
  55. HAVAS MEDIA ROMANIA
  56. HUAWEI ROMANIA
  57. IAB ROMANIA
  58. IDEA BANK
  59. INFINIT SOLUTIONS
  60. INITIATIVE MEDIA
  61. INTELIGO MEDIA
  62. INTERNET CORP
  63. IPSOS
  64. JYSK ROMANIA
  65. LAURUS MEDICAL
  66. L'OREAL ROMANIA
  67. MADHOUSE ADVERTISING
  68. MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL
  69. MEDIA INVESTMENT
  70. MEDIAFAX
  71. METROPOLITAN LIFE
  72. MINDSHARE MEDIA
  73. MOBEXPERT
  74. MULTIMEDIA EST
  75. NATIONAL TV
  76. NECKTIE AGENCY
  77. NEW ELITE STRATEGY
  78. NIRAN CO PRODUCTS
  79. OLX GROUP
  80. OPTICAL NETWORK
  81. ORANGE
  82. P&G
  83. PAGINA DE MEDIA
  84. PATRIA BANK
  85. PROCTER & GAMBLE
  86. PRODUCTON
  87. PROMETHEUS
  88. PROPAGANDA
  89. PROTV
  90. PROVIDENT
  91. QQINFO.RO
  92. RADISSON BLU BUCURESTI
  93. RCS&RDS
  94. RED BULL ROMANIA
  95. RENAULT COMMERCIAL ROUMANIE
  96. REVISTA 22
  97. REWE ROMANIA
  98. RINGIER ROMANIA
  99. ROMANIAN ADVERTISING COUNCIL
  100. ROMCAPITAL INVEST
  101. ROMPETROL
  102. SAS
  103. SHERATON BUCHAREST HOTEL
  104. SKIN MEDIA
  105. SOCIETATEA ROMÂNĂ DE RADIODIFUZIUNE
  106. STARCOM
  107. STUFF MEDIA CONSULT
  108. TELEKOM ROMÂNIA
  109. THE GROUP
  110. THE POLE SOCIETY
  111. THINKDIGITAL INTERNET AND ADVERTISING
  112. TONIC ADVERTISING
  113. TOURING EUROPABUS ROMANIA
  114. TOYOTA ROMANIA
  115. UBER
  116. UM ROMANIA
  117. UNITED MEDIA SERVICES
  118. UNIVERSITATEA DIN BUCUREŞTI, FJSC
  119. VODAFONE ROMANIA
  120. WAVEMAKER ROMANIA
  121. WEB EDITING DEVELOPMENT
  122. YVES ROCHER
  123. ZDROVIT ROMANIA
  124. ZENITH MEDIA COMMUNICATIONS


Va multumim pentru interesul acordat! Locurile disponibile pentru evenimentul SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor s-au epuizat! Ii asteptam cu placere la eveniment pe cei care au primit confirmarea de inregistrare.