Stire: BRAT aduce noi imbunatatiri serviciului Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP)

Studiul Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) ofera, prin intermediul aplicatiei Media Monitor, informatii detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfasurate in presa scrisa, radio, online si OOH.

Venind in intampinarea nevoilor utilizatorilor serviciului, BRAT adauga doua noi modalitati de raportare automatizata in cadrul serviciului. Astfel, saptamanal si lunar, beneficiarii serviciului pot primi rapoarte predefinite ce contin toate campaniile publicitare noi lansate in ultima saptamana, respectiv in ultima luna. Aceste noi caracteristici ale raportarii completeaza sistemul de avertizare rapida “Early Warning” functional inca de la inceputul serviciului, si care consta in semnalarea lansarii unei campanii de publicitate intr-un termen cat mai scurt de la lansarea acesteia.
 
Serviciul este disponibil pentru presa scrisa, radio si online si, inca de la implementare, caracteristica sa principala a fost aceea de a pune zilnic la dispozitia utilizatorilor rezultate de monitorizare complete si verificate  pentru campaniile lansate in ziua curenta (print) sau in ziua anterioara (radio si online).
 
Prima livrare a rapoartelor saptamanale a avut loc marti, 12 mai 2015, iar prima livrare a rapoartelor lunare va avea loc la inceputul lunii iunie, pentru luna mai 2015.
 
Sistemul de avertizare rapida poate fi accesat fara costuri suplimentare de catre membrii BRAT beneficiari ai studiului MIP si de catre orice alta companie in baza unui contract.
 
Pentru mai multe informatii referitoare la serviciul MIP si la modalitatea de setare a rapoartelor necesare, nu ezitati sa ne contactati la adresa de mai jos:
 
Constantin Popa, Director Monitorizare: constantin_popa@brat.ro, 0722 755 227