SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online

Joi, 10 octombrie 2019, ora 9:30, Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online.

Conferința va aborda tema utilizării datelor în campaniile publicitare online, atât sub aspectul beneficiilor pe care acestea le aduc în eficientizarea campaniilor, dar și al riscurilor și limitărilor legale pe care industria le are în vedere când utilizează date. Prezentând atât modele de colectare și utilizare a datelor din România și alte țări, precum și soluții concrete, studii de caz, evenimentul va crea cadrul optim pentru dezbaterea aspectelor legate de derularea campaniilor publicitare prin soluții ce utilizează datele utilizatorilor.
 
Una dintre temele propuse este utilizarea datelor colectate prin alianțe ale publisher-ilor locali, ce folosesc o metodă unitară și transparentă de colectare și prelucrare a datelor. în acest sens, Arina Ureche, Director General BRAT, va prezenta SATI DMP - soluția publisher-ilor din România, ce oferă industriei de publicitate instrumentele necesare pentru a derula campanii publicitare online eficiente, sigure, într-un mediu transparent. De asemenea, Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director în cadrul Pebble Media (Belgia), va prezenta DaviD - o alianță de publisher-i a industriei din Belgia și modelul utilizat de aceștia, în tranzacționarea publicității online, utilizând date.
 
Dragoș Stanca, Președintele BRAT, va dezbate împreună cu lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți, provocările actuale ale industriei digitale. împreună cu David Gosen, Chief Commercial Officer CXENSE și Alex Chapko, GM & VP Sales Piano, participanții vor avea ocazia să afle beneficiile utilizării unui DMP în publicitatea online, precum și soluțiile CXENSE și Piano dedicate industriei digitale.
 
Evenimentul va avea loc în sala de teatru Apollo 111 (str. Ion Brezoianu 23-25, corp B, București). Informații actualizate despre agendă sunt disponibile pe site-ul evenimentului (www.evenimente.brat.ro/agenda). Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, iar înregistrarea este obligatorie și se poate realiza online, la adresa www.evenimente.brat.ro/inregistrare.
 

Informații suplimentare:
 
Despre BRAT
Asociația Biroul Român de Audit Transmedia este organizația industriei de media și publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanță ai produselor media.
 
BRAT sprijină industria de media și publicitate prin studii strategice și tactice utilizate în realizarea strategiilor de media și comunicare și în achiziția de media. BRAT măsoară transparent și obiectiv audiența mediului online (SATI), a presei scrise (SNA și Auditul Tirajelor) și a panotajului (SAO), realizează studiul de consum și strategie media (FOCUS) și monitorizează investițiile în publicitate în 4 medii (MIP): online, presă scrisă, panotaj și radio.
 
SATI DMP, proiect demarat de Departamentul Internet al BRAT în 2017, este singura platformă de management a datelor online creată prin alianța a peste 100 de site-uri din România și conectată la soluțiile de vânzare de publicitate ale site-urilor participante. Volumul de trafic inclus în SATI DMP, 1,5 miliarde afișări și 45 milioane clienți unici într-o lună, provenind de la 7,5 milioane de oameni, oferă beneficiarilor posibilitatea de a segmenta audiența după diverse criterii, oferind clienților de publicitate un inventar adaptat obiectivelor de eficiență și un mediu sigur pentru derularea propriilor campanii.


Persoană de contact pentru presă:
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722 755 220)
www.brat.ro        www.evenimente.brat.ro                Facebook              LinkedIn