Stiri
înapoi la știri
Comunicat de presa: Conferinta "Monitorizarea BRAT pentru cheltuielile in publicitatea outdoor din Romania"
Pe 20 septembrie 2012, in cadrul DIGITAL PRINT & SIGN 2012, s-a desfasurat conferinta cu tema „Monitorizarea BRAT pentru cheltuielile in publicitatea outdoor din Romania”.
In data de 20 septembrie 2012, in Sala de Conferinte a Pavilionului Central de la Complexul Expozitional Romexpo, in cadrul conferintelor DIGITAL PRINT & SIGN 2012, targ destinat tiparului digital si semnalisticii, s-a desfasurat conferinta cu tema „Monitorizarea BRAT pentru cheltuielile in publicitatea outdoor din Romania”.
La conferinta au participat reprezentanti ai industriei publicitare, companii de outdoor, agentii si regii de publicitate, furnizori de print, reprezentanti ai asociatiilor si organismelor de profil din Romania, expozanti din cadrul targului DIGITAL PRINT & SIGN 2012 si vizitatori.
Printe cei care au sustinut discursuri in cadrul conferintei moderate de domnul Victor DOBRE (Presedinte al International Advertising Association - IAA Romania) s-au numarat doamna Arina URECHE (Director General BRAT), domnul Constantin POPA (Director Audit Tiraje si Monitorizare Investitii in Publicitate in cadrul BRAT), domnul Bogdan VASILE (CEO EPAMEDIA Romania si Presedinte in exercitiu al AsociaÅ£iei Române de Publicitate Exterioară - ROAA), doamna Dana BULAT (Managing Director United Media) si domnul Dan VÄ‚LEANU (Director General, A & M International).
Temele de discutii au vizat etapele metodologice pentru realizarea monitorizarii publicitatii outdoor de catre BRAT in cadrul Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Outdoor (MIP OOH), doamna Arina URECHE, Director General BRAT, declarand ca “MIP OOH este primul studiu sindicalizat care ofera informatii complete cu privire la campaniile de publicitate OOH si este realizat in cadrul BRAT utilizand standarde si metodologii create si acceptate de industria de media si publicitate”.
Conferinta a inclus si prezentarea datelor despre publicitatea monitorizata pana in prezent, modul in care pot fi folosite datele MIP OOH de catre companiile de outdoor si agentiile de publicitate si care sunt beneficiile utilizarii acestui studiu pentru principalii actori din industria publicitara. In acest sens, domnul Constantin POPA, Director Audit Tiraje si Monitorizare Investitii in Publicitate in cadrul BRAT, a declarat ca obiectivele principale ale studiului vizeaza “asigurarea unei evaluari complete, corecte si transparente a publicitatii OOH; de a crea un instrument eficient pentru analize de marketing si comunicare; de a oferi o raportare integrata si unitara a publicitatii alaturi de presa scrisa, radio si online; de a creste gradul de transparenta pentru mediul OOH si, nu in ultimul rand de a crea premizele necesare pentru cresterea investitiilor in publicitatea OOH”.
Referinte cu privire la desfasuratorul acestei conferinte puteti gasi si aici: