Comunicat de presa: BRAT are o noua conducere

În cadrul ședinței Adunării Generale BRAT a fost ales noul Consiliul Director și Președintele BRAT pentru mandatul 2018-2020. 

Astăzi 29.03.2018 a avut loc Adunarea Generală BRAT în care au fost prezentate principalele repere ale activității BRAT din ultimul an, situația studiilor și auditului realizat de asociație precum și inițiative și proiecte viitoare. 
 
În cadrul ședinței Dragoș Stanca a fost desemnat Președinte BRAT pentru mandatul 2018 – 2020, reprezentant al mediului digital. De asemenea, membrii asociației au ales componența Consiliului Director care va coordona activitatea BRAT pentru următorii doi ani, după cum urmează: 

Nr crt Companie Reprezentant Departament
1 ThinkDigital Dragoș Stanca PREȘEDINTE BRAT și
Vicepreședinte BRAT, Online
2 Best Advertising Silviu Ispas Vicepreședinte BRAT, Presă Scrisă
3 Universal Solution Elvira Munteanu Vicepreședinte BRAT, OOH
4 BV McCann-Erickson Mihai Trandafir Vicepreședinte BRAT, Radio
5 Publicis Groupe Media Bucharest Ștefan Iordache  
6 Media Investment Communication Marius Gheorghe  
7 MediaCom România Oana Petroff  
8 Antena TV Group Augustin Roman  
9 PRO TV Alina Cazacu  
10 Societatea Română de Radiodifuziune Maria Țoghină  
11 BRD - Groupe Societe Generale Loredana Iacob  
12 Vodafone România Liliana Martin  
13 OLX Online Services Ana Vișian  
14 Burda România Sandrin Apostoloiu  
15 Ringier România Claudiu Ilioiu  
16 Defi România Raluca Pop  
17 Euromedia Group Horațiu Gîrbea  

Cu această ocazie a fost decisă înființarea pozițiilor de Vicepreședinte BRAT pentru fiecare dintre mediile pentru care asociația realizează studii, standarde sau alte măsurători: presă scrisă, online, panotaj, radio. Vicepreședinții BRAT vor avea atribuții sporite în cadrul Departamentului pe care îl reprezintă.
 
În aceeași întâlnire, Silviu Ispas, Președinte BRAT în ultimii 11 ani, a fost desemnat Președinte Onorific al asociației, pentru întreaga sa activitate din cadrul BRAT din ultimii 20 de ani: ca angajat în primii ani ai existenței BRAT, membru al Consiliului Director BRAT sau Președinte BRAT.
 
Informații suplimentare:
 
1.Despre BRAT
 
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
 
BRAT pune la dispoziția pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media. 
 
Persoană de contact pentru presă: 
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220)