Stiri
înapoi la știri
Comunicat de presa: 14 -16 decembrie 2015 - BRAT va face publice concluziile rezultatelor studiilor sale referitoare la media, sub titulatura "BRAT - Tendinte Media"
BRAT va pune la dispoziția industriei de media și publicitate cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfășoară, prin publicarea a 3 concluzii generale legate de media. În datele de 14, 15 și 16 decembrie, invităm industria media să înceapă ziua cu cifrele BRAT. În data de 17 decembrie sunteți cu toții invitați la o dezbatere susținută cu cifre și statistici, pe temele lansate.
De mai mult de 17 ani BRAT realizează diverse studii ale industriei de media și publicitate, ajungând să acopere în totalitate măsurarea performanțelor produselor media din presa scrisă (audit de tiraje și SNA) și mediul online (SATI). Asociația a împlinit, în 2015, 10 ani de realizare continuă a singurului studiu multimedia și de strategie al industriei (SNA FOCUS) și reunește în prezent 4 dintre cele 5 monitorizări ale investițiilor în publicitate: MIP Presă Scrisă, Online, Radio și OOH.
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăși cu industria concluziile, observațiile, învățăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. Utilizând experiența acumulată în realizarea și interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele și tendințele tuturor studiilor sale și analizându-le într-un context mai amplu, al pieței naționale și internaționale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendințe ale anului 2015, pentru consumul de media, și nu numai.
În fiecare din zilele 14, 15 și 16 decembrie BRAT va publica pe propriile canale și va transmite către presă câte una dintre aceste tendințe, invitând la reflecție și argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să își spună direct opiniile și să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate.
Cei interesați se pot înregistra la http://www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.
Informații suplimentare:
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu opt ani și oferă date pentru mai mult de 200 de site-uri în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și profile sociodemografice, masurare streaming și monitorizare de publicitate (MIPO).
3. Despre SNA FOCUS
Studiul Național de Audiență - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care oferă beneficiarilor rezultate de audiență și profile socio-demografice al publicațiilor tipărite aparținând membrilor BRAT și rezultate despre consumul de produse și servicii (inclusiv mărcile consumate), consumul media (presă scrisă, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber și stil de viață.
Persoană de contact pentru presă:
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220).
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăși cu industria concluziile, observațiile, învățăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. Utilizând experiența acumulată în realizarea și interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele și tendințele tuturor studiilor sale și analizându-le într-un context mai amplu, al pieței naționale și internaționale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendințe ale anului 2015, pentru consumul de media, și nu numai.
În fiecare din zilele 14, 15 și 16 decembrie BRAT va publica pe propriile canale și va transmite către presă câte una dintre aceste tendințe, invitând la reflecție și argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să își spună direct opiniile și să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate.
Cei interesați se pot înregistra la http://www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.
Informații suplimentare:
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu opt ani și oferă date pentru mai mult de 200 de site-uri în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și profile sociodemografice, masurare streaming și monitorizare de publicitate (MIPO).
3. Despre SNA FOCUS
Studiul Național de Audiență - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care oferă beneficiarilor rezultate de audiență și profile socio-demografice al publicațiilor tipărite aparținând membrilor BRAT și rezultate despre consumul de produse și servicii (inclusiv mărcile consumate), consumul media (presă scrisă, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber și stil de viață.
Persoană de contact pentru presă:
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220).