Stiri
înapoi la știri
COMUNICAT DE PRESA: BRAT VA PREMIA JUCATORII DIN PIATA MEDIA CARE RESPECTA STANDARDELE
BRAT va continua să acÈ›ioneze în 2014 pentru promovarea standardizării È™i a transparenÈ›ei în piaÈ›a media, printr-o serie de acÈ›iuni care vizează atragerea de noi membri, dezvoltarea È™i îmbunătățirea serviciilor oferite de asociaÈ›ie È™i premierea jucătorilor din industrie care respectă standardele È™i principiile susÈ›inute de asociaÈ›ie.
Aceste acÈ›iuni au fost aprobate astăzi de Adunarea Generală (AGA), ca priorități ale asociaÈ›iei pentru 2014. Astfel, BRAT va acÈ›iona pentru a alinia cât mai mulÈ›i jucători din piaÈ›a media la standardele create de industrie È™i implementate prin intermediul asociaÈ›iei, pentru a creÈ™te transparenÈ›a produselor È™i a serviciilor, potrivit priorităților de acÈ›iune votate astăzi de Adunara Generală (AGA).
BRAT va îmbunătăți aplicaÈ›ia pentru serviciul de Monitorizare a InvestiÈ›iilor în Publicitate, prin dezvoltarea unei noi interfeÈ›e grafice, acomodarea arborelui de servicii È™i produse cu cel utilizat la TV, optimizarea bazei de date si implicit a timpilor de acces/analiză.
De asemenea, BRAT va face o analiză a softurilor de exploatare a rezultatelor studiilor furnizate de BRAT si identificarea unor solutii de perfectionare a modului de exploatare a acestora, in special in sensul imbunatatirii utilizarii lor in procesul de tranzactionare a spatiului publicitar.
BRAT va începe în 2014 È™i demersurile pentru realizarea unui studiu de audienta pentru piaÈ›a OOH din România. La finalul anului 2014, BRAT se va ocupa de organizarea unor „Premii BRAT”, care să fie acordate anual jucătorilor din industrie, pe baza principiilor È™i a standardelor promovate de asociaÈ›ie.
Un alt proiect care va fi implementat de BRAT vizează valorificarea drepturilor de autor pentru membrii asociaÈ›iei, pentru a crea prima librărie virtuală a publicaÈ›iilor româneÈ™ti.
Informații suplimentare:
BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presă scrisă, online, radio È™i out-door).
Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
BRAT pune la dispozitia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Detalii pentru presă:
Ana-Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; 0752220420).
BRAT va îmbunătăți aplicaÈ›ia pentru serviciul de Monitorizare a InvestiÈ›iilor în Publicitate, prin dezvoltarea unei noi interfeÈ›e grafice, acomodarea arborelui de servicii È™i produse cu cel utilizat la TV, optimizarea bazei de date si implicit a timpilor de acces/analiză.
De asemenea, BRAT va face o analiză a softurilor de exploatare a rezultatelor studiilor furnizate de BRAT si identificarea unor solutii de perfectionare a modului de exploatare a acestora, in special in sensul imbunatatirii utilizarii lor in procesul de tranzactionare a spatiului publicitar.
BRAT va începe în 2014 È™i demersurile pentru realizarea unui studiu de audienta pentru piaÈ›a OOH din România. La finalul anului 2014, BRAT se va ocupa de organizarea unor „Premii BRAT”, care să fie acordate anual jucătorilor din industrie, pe baza principiilor È™i a standardelor promovate de asociaÈ›ie.
Un alt proiect care va fi implementat de BRAT vizează valorificarea drepturilor de autor pentru membrii asociaÈ›iei, pentru a crea prima librărie virtuală a publicaÈ›iilor româneÈ™ti.
Informații suplimentare:
BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presă scrisă, online, radio È™i out-door).
Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
BRAT pune la dispozitia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Detalii pentru presă:
Ana-Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; 0752220420).