Stiri
înapoi la știri
Comunicat de presa: BRAT continuă colaborarea cu Kantar Media Spring pentru realizarea SATI, singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual
Compania Kantar Media Spring a câÈ™tigat licitaÈ›ia organizată de BRAT È™i va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență È™i Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv, oferind cea mai bună metodologie. “Este rezultatul colaborării deschise È™i orientate spre viitor dintre noi È™i BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovaÈ›iile necesare din următorii ani”, a declarat Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.
În urma licitaÈ›iei organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), compania Kantar Media Spring a fost selectată câÈ™tigătoare pentru a furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență È™i Trafic de In ternet (SATI). CeilalÈ›i ofertanÈ›i au fost Gemius È™i GfK Nurago.
“Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de È™apte ani. Principala motivaÈ›ie a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativă în domeniul Internetului în urmă cu È™apte ani È™i care s-a dovedit, în timp, una dintre cele mai adecvate pentru măsurarea mediului online. Metodologia propusă de Kantar Media Spring a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe țări din Europa, precum Germania, Austria, ElveÈ›ia, Norvegia È™i Finlanda. ExperienÈ›a ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida È™i îmbunătăți în următorii trei ani”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.
“Toti colegii de la Kantar Media Spring au fost încântaÈ›i să afle că, dintre participanÈ›ii la licitaÈ›ie, noi am fost selectaÈ›i pentru o nouă etapă de realizare a studiului SATI în România. Aceasta arată soliditatea metodologiei selectate, confirmată în etapele anterioare. De asemenea, este rezultatul colaborării deschise È™i orientate spre viitor dintre noi È™i BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovaÈ›iile necesare din următorii ani”, a declarat pentru presă Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.
Premieră: măsurarea se va face È™i în mediul rural
Printre optimizările care vor fi aduse în următorii trei ani, în materie de cercetare, se numără, în premieră, extinderea universului studiului la nivel naÈ›ional, prin includerea mediului rural. Astfel, SATI va livra o imagine completă asupra consumului de Internet în România.
La nivel tehnologic, trecerea la o nouă arhitectură a sistemului de măsurare, propusă de Kantar Media Spring, va conduce la îmbunătățiri semnificative în ceea ce priveÈ™te livrarea rezultatelor de trafic, precum È™i agregări mai rapide ale clienÈ›ilor unici săptămânali È™i lunari.
Serviciu special dedicat planificării media
AplicaÈ›ia de raportare a audientei È™i a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificării media È™i optimizării planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup È›intă complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai bună acoperire a audienÈ›ei din grupul È›intă, È™i, ulterior poate fi calculată această acoperire în funcÈ›ie de numărul de afișări decise a fi investite pe fiecare site în parte. De asemenea, se poate obÈ›ine È™i bugetul la ratecard al unei campanii.
Informații suplimentare:
“Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de È™apte ani. Principala motivaÈ›ie a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativă în domeniul Internetului în urmă cu È™apte ani È™i care s-a dovedit, în timp, una dintre cele mai adecvate pentru măsurarea mediului online. Metodologia propusă de Kantar Media Spring a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe țări din Europa, precum Germania, Austria, ElveÈ›ia, Norvegia È™i Finlanda. ExperienÈ›a ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida È™i îmbunătăți în următorii trei ani”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.
“Toti colegii de la Kantar Media Spring au fost încântaÈ›i să afle că, dintre participanÈ›ii la licitaÈ›ie, noi am fost selectaÈ›i pentru o nouă etapă de realizare a studiului SATI în România. Aceasta arată soliditatea metodologiei selectate, confirmată în etapele anterioare. De asemenea, este rezultatul colaborării deschise È™i orientate spre viitor dintre noi È™i BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovaÈ›iile necesare din următorii ani”, a declarat pentru presă Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.
Premieră: măsurarea se va face È™i în mediul rural
Printre optimizările care vor fi aduse în următorii trei ani, în materie de cercetare, se numără, în premieră, extinderea universului studiului la nivel naÈ›ional, prin includerea mediului rural. Astfel, SATI va livra o imagine completă asupra consumului de Internet în România.
La nivel tehnologic, trecerea la o nouă arhitectură a sistemului de măsurare, propusă de Kantar Media Spring, va conduce la îmbunătățiri semnificative în ceea ce priveÈ™te livrarea rezultatelor de trafic, precum È™i agregări mai rapide ale clienÈ›ilor unici săptămânali È™i lunari.
Serviciu special dedicat planificării media
AplicaÈ›ia de raportare a audientei È™i a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificării media È™i optimizării planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup È›intă complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai bună acoperire a audienÈ›ei din grupul È›intă, È™i, ulterior poate fi calculată această acoperire în funcÈ›ie de numărul de afișări decise a fi investite pe fiecare site în parte. De asemenea, se poate obÈ›ine È™i bugetul la ratecard al unei campanii.
Informații suplimentare:
- Despre BRAT:
BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presă scrisă, online, radio È™i out-door).
Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
BRAT pune la dispoziÅ£ia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
BRAT pune la dispoziÅ£ia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
- Despre SATI
Studiului de Audiență È™i Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT È™i reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea È™i evaluarea performanÈ›elor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu È™apte ani È™i oferă date despre peste 300 de site-uri È™i de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneÈ™te cinci componente: trafic, audiență È™i caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites È™i mobile in-app È™i monitorizare de publicitate (MIPO).
SATI a fost lansat în urmă cu È™apte ani È™i oferă date despre peste 300 de site-uri È™i de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneÈ™te cinci componente: trafic, audiență È™i caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites È™i mobile in-app È™i monitorizare de publicitate (MIPO).