Stiri
înapoi la știri
BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2015
Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 martie 2016, pe siteul asociatiei, cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2015 pentru cele 108 de publicatii care au depus declaratiile in conditii regulamentare.
Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare in trimestrul al patrulea al anului 2015, se observa ca mediile tirajului tiparit si a celui difuzat aferente publicatiilor auditate de BRAT au ramas la niveluri comparabile cu cele inregistrate in trimestrul anterior. Media tirajului vandut in perioada octombrie – decembrie 2015 a fost mai mica cu aproximativ 3.6 % fata de iulie – septembrie 2015.
In acelasi timp, fata de trimestrul similar al anului 2014, media tirajului brut a fost mai mica cu aproximativ 2.3% iar cea a tirajului difuzat s-a situat la aproximativ acelasi nivel. Media tirajului vandut in perioada octombrie – decembrie 2015 a fost cu 12% mai mica decat in trimestrul 4 al anului 2014.
Evolutia cotidienelor nationale comparativ cu trimestrul anterior se poate observa pe baza graficului de mai jos:
Publicatie | Tiraj brut Oct - Dec 2015 | Tiraj brut Iul - Sep 2015 | Tiraj difuzat Oct - Dec 2015 | Tiraj difuzat Iul - Sep 2015 |
---|---|---|---|---|
Adevarul | 14,692 | 14,582 | 9,076 | 9,206 |
Click | 117,368 | 115,915 | 91,889 | 89,123 |
Evenimentul Zilei | 17,961 | 18,360 | 12,059 | 12,167 |
Gazeta Sporturilor | 33,339 | 34,176 | 23,578 | 23,836 |
Jurnalul National | 9,605 | 9,677 | 4,205 | 4,280 |
Libertatea | 79,070 | 86,376 | 53,929 | 58,628 |
Romania Libera | 14,228 | 14,219 | 11,346 | 11,352 |
Ziarul Financiar | 8,599 | 8,424 | 7,151 | 7,337 |
Ziarul Lumina | 22,753 | 22,787 | 22,727 | 22,751 |
Evolutia primelor 10 cotidiene locale/regionale prin comparatie cu trimestrul anterior poate fi analizata pe baza graficului de mai jos:
Informații suplimentare:
BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la comunicare@brat.ro sau 021.311.77.40/41