Stiri
Comunicat de presa: 20% dintre persoanele din mediul urban aleg să urmărească în mod special meciuri de fotbal la televizor. 11% dintre acestea sunt femei
În contextul desfășurării Campionatului Mondial de Fotbal 2014, Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pune la dispoziÈ›ie cele mai recente cifre È™i tendinÈ›e despre comportamentul È™i interesul românilor față de È™tirile din fotbal È™i față de meciurile difuzate la televizor.
COMUNICAT DE PRESÄ‚ - BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente primului trimestru din 2014.
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a făcut publice datele de difuzare aferente primului trimestru din anul 2014. Pentru această perioadă de raportare, BRAT a publicat pe site-ul său (www.brat.ro) declaraÈ›iile de difuzare pentru 123 publicaÈ›ii È™i a folosit un nou sistem de depunere a datelor.
Comunicat de presa: Peste 5,9 milioane de români folosesc zilnic Internetul, iar numărul este în creștere
Cifrele sunt corespunzătoare perioadei de măsurare cuprinse între 1 decembrie 2013 È™i 28 februarie 2014 È™i au fost transmise membrilor BRAT marÈ›i, 13 mai 2014.
Stire: A fost lansata livrarea SATI - perioada de masurare decembrie 2013 - februarie 2014
Marti, 13 mai, BRAT a publicat cele mai recente rezultate de audienta si profile sociodemografice ale siteurilor masurate in SATI.
Mai mult
Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare ianuarie 2012 - decembrie 2013
Marti, 15 aprilie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.
Mai mult
Comunicat de presa: BRAT continuă colaborarea cu Kantar Media Spring pentru realizarea SATI, singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual
Compania Kantar Media Spring a câÈ™tigat licitaÈ›ia organizată de BRAT È™i va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență È™i Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv, oferind cea mai bună metodologie. “Este rezultatul colaborării deschise È™i orientate spre viitor dintre noi È™i BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovaÈ›iile necesare din următorii ani”, a declarat Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.