Stiri

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru din 2015 cu 6%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in  primul semestru din 2015 cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 27 milioane EUR (ratecard).

Mai mult

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea radio au crescut in  primul semestru din 2015 cu 13% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 86 milioane EUR (ratecard).

Mai mult

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in  primul semestru din 2015 cu 5% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 65 milioane EUR (ratecard).

Mai mult

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea online de tip display  au scazut in  primul semestru din 2015 cu 7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 49 milioane EUR (ratecard).

Mai mult

Comunicat de presa: Investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Biroul Roman de Audit Transmedia face publice primele cifre referitoare la tendintele in publicitate pentru primul semestru din 2015, pentru presa scrisa, radio, internet si outdoor. Potrivit acestor date, investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al lui 2014, cumuland aproximativ 287 milioane de Euro (valoare ratecard) pentru cele patru medii monitorizate de asociatie (presa scrisa,  radio, online si OOH) in cadrul studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP).

Mai mult

Comunicat de presa: BRAT publica primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 2 iulie 2015, primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA). Pentru prima data rezultatele de audienta ale presei scrise sunt disponibile si pentru populatia din mediul rural, livrarile anterioare de date studiind doar populatia urbana.

Mai mult