Stiri
Comunicat de presa: Investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Comunicat de presa: BRAT publica primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national
Stire: BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national - perioada de masurare septembrie 2013 - mai 2015
Miercuri, 2 iulie, BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA).
Comunicat de presa: Continutul de calitate ajunge la publicul larg in egala masura prin tv, radio, presa scrisa si mediul online. Ajutorul de stat trebuie sa urmareasca interesul publicului larg si modul in care acesta se informeaza.
Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare februarie 2013 - februarie 2015
Marti, 4 iunie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.
Mai mult
Stire: BRAT aduce noi imbunatatiri serviciului Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP)