Stiri

Comunicat de presa: Investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Biroul Roman de Audit Transmedia face publice primele cifre referitoare la tendintele in publicitate pentru primul semestru din 2015, pentru presa scrisa, radio, internet si outdoor. Potrivit acestor date, investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al lui 2014, cumuland aproximativ 287 milioane de Euro (valoare ratecard) pentru cele patru medii monitorizate de asociatie (presa scrisa,  radio, online si OOH) in cadrul studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP).

Mai mult

Comunicat de presa: BRAT publica primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 2 iulie 2015, primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA). Pentru prima data rezultatele de audienta ale presei scrise sunt disponibile si pentru populatia din mediul rural, livrarile anterioare de date studiind doar populatia urbana.

Mai mult

Stire: BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national - perioada de masurare septembrie 2013 - mai 2015

Miercuri, 2 iulie, BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA).

Mai mult

Comunicat de presa: Continutul de calitate ajunge la publicul larg in egala masura prin tv, radio, presa scrisa si mediul online. Ajutorul de stat trebuie sa urmareasca interesul publicului larg si modul in care acesta se informeaza.

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) apreciaza intentia Guvernului Romaniei, manifestata prin aprobarea OUG din data de 10 iunie 2015, care are obiectivul de a oferi ajutor de stat operatorilor economici din domeniul audiovizual care produc si difuzeaza emisiuni informative, culturale și educative, de interes public.

Mai mult

Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare februarie 2013 - februarie 2015

Marti, 4 iunie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.

Mai mult

Stire: BRAT aduce noi imbunatatiri serviciului Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP)

Studiul Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) ofera, prin intermediul aplicatiei Media Monitor, informatii detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfasurate in presa scrisa, radio, online si OOH.

Mai mult