Stiri
Cod de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online
BRAT lansează în dezbatere publică prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online
Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS - perioada de masurare octombrie 2017 - octombrie 2018
Miercuri, 06 februarie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.
Mai mult
BRAT, reales in Consiliul Executiv al IFABC
BRAT continuă să se implice în organismele internaționale ale industriei de media și publicitate făcând parte din Consiliul Executiv al IFABC.
Mai mult
Cursuri de strategie si planificare media pentru profesionistii din media si publicitate
Dacă lucrezi de 1-3 ani într-un departament de media, la un publisher sau într-o agenție de media și simți nevoia să înțelegi mai bine acest ecosistem complex, înscrie-te până la data de 1 martie 2019 la Modulul de Strategie și Planificare Media ce se va desfășura în perioada 15 martie-8 iunie 2019.
În 14 zile vei aprofunda fundamentele marketingului, vei înțelege principiile strategiei de media și vei învăța cum planifici o campanie și apoi să o monitorizezi și să îi evaluezi performanța campaniei în orice mediu, de la tradițional la digital.
Stire: A fost lansata livrarea SNA - perioada de masurare februarie 2017 - octombrie 2018
Marti, 18 decembrie, BRAT a publicat cele mai recente rezultate ale SNA la nivel național.
Mai mult
BRAT impreuna cu asociatiile industriei de marketing si publicitate lanseaza un program educational dedicat profesionistilor din media si studentilor
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia), IAA România și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) propun un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media. Este vorba de Modulul Strategie și Planificare Media care se lansează în această iarnă și va avea loc în perioada 15 martie – 8 iunie. Înscrierile sunt deschise până la 1 martie.