Presa Scrisa


 
Auditul tirajelor ofera pietei de media si publicitate informatii complete referitoare la cifrele de difuzare ale publicatiilor tiparite si editiile digitale ale acestora.
 
Auditul tirajelor reprezinta certificarea cifrelor de difuzare pe baza documentelor contabile detinute de editor, utilizand:
  • Standarde si metodologii create si acceptate de industria de media si de publicitate;
  • Standarde si metodologii international recunoscute de IFABC (International Federation of Audit Bureaux of Circulation);
Auditul tirajelor reprezinta pentru piata de media si publicitate:
  • un instrument profesionist si independent pentru evaluarea performantelor publicatiilor in functie de tiraj;
  • standardul acceptat si utilizat de intreaga piata de publicitate in tranzactionarea spatiului publicitar;
  • asigura comparabilitatea datelor de difuzare pentru toate publicatiile, prin verificarea lor dupa aceleasi standarde si metodologii;
  • asigura controlul direct al industriei de media si publicitate, in special a agentiilor si clientilor, in procesul de realizare a verificarilor tirajelor;
Auditul tirajelor este un proces continuu care se realizeaza pe baza unui set de reguli stabilite de membrii asociatiei.

Studiul National de Audienta este un sistem de cercetare media care ofera beneficiarilor rezultate complete de audienta pentru presa scrisa.

Studiul National de Audienta prezinta urmatoarele beneficii:
  • ofera pietei de media si publicitate rezultate de audienta masurate dupa standardele si metodologiile selectionate si acceptate de industrie, asigurându-se comparabilitatea datelor pentru publicatiile masurate.
  • Participarea editorilor, a agențiilor și a clienților de publicitate la realizarea SNA precum și controlul exercitat de acestia pe parcursul desfasurarii studiului, garantează credibilitatea si independenta rezultatelor.
  • rezultatele de audienta SNA reprezinta etalonul pietei de publicitate in tranzactionarea spatiului publicitar, pentru presa scrisa.
  • ofera informatiile necesare in realizarea planurilor media pentru presa scrisa si evaluarea lor pe grupuri tinta complexe.
  • rezultatele SNA ajuta la evaluarea performantelor publicatiilor, cunoasterea profilului publicatiei si imbunatatirea continutului editorial.
  • rezultatele SNA reprezinta un instrument util pentru stabilirea politicilor de marketing si vanzari.