Newsletters
înapoi la newslettersSolutii practice pentru profesionistii din media si publicitate
Incepand cu 14 aprilie practicienii din industria de media si publicitate sunt invitati sa participe la cursurile practice organizate de BRAT.
BRAT organizeaza o serie de cursuri de pregatire profesionala care au ca obiectiv completarea cunostintelor teoretice, dar mai ales adresarea problemelor pe care practicienii din industria de media si publicitate le intalnesc in activitatea curenta, furnizand solutii si exemple pentru fiecare dintre acestea. In cadrul acestor cursuri cei mai buni profesionisti din industria de media si publicitate vor pune la dispozitia cursantilor, pe langa informatii teoretice, modele si solutii pentru probleme curente, validate de vasta lor experienta profesionala.
BRAT organizeaza o serie de cursuri de pregatire profesionala care au ca obiectiv completarea cunostintelor teoretice, dar mai ales adresarea problemelor pe care practicienii din industria de media si publicitate le intalnesc in activitatea curenta, furnizand solutii si exemple pentru fiecare dintre acestea. In cadrul acestor cursuri cei mai buni profesionisti din industria de media si publicitate vor pune la dispozitia cursantilor, pe langa informatii teoretice, modele si solutii pentru probleme curente, validate de vasta lor experienta profesionala.
Cursurile BRAT sunt concepute si construite in vederea scaderii impactului pe care il are lipsa calificarii profesionale in media si publicitate, ca o continuare a eforturilor de sustinere a industriei pe care asociatia le desfasoara. Din acest motiv, cursurile de pregatire profesionala sunt disponibile oricaror companii sau persoane interesate, indiferent de apartenta lor la organizatie.
Cursurile vor avea loc incepand cu data de 14 aprilie 2016, cu o durata de o zi, si abordeaza pentru inceput 6 teme: vehiculele media si drepturile de autor, datele personale in afacerile online, studiul comportamentului consumatorului, lansarea si monetizarea produselor media online, peisajul presei scrise - tiparite sau online – pentru specialistii din comunicare, cercetarea de piata si particularitatile studiilor de media. Informatii actualizate referitoare la tematica cursurilor, modalitatea de desfasurare si tarifele aferente sunt disponbile pe siteul BRAT, la adresa http://www.brat.ro/cursuri.
Informații suplimentare:
1.Despre BRAT
BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presă scrisă, online, radio È™i outdoor). Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
BRAT pune la dispozitia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Persoană de contact pentru presă:
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220)