Newsletters
înapoi la newslettersBRAT va organiza prima intalnire a conferintei anuale Ziua Cercetarii Media
Evenimentul va avea tema "Ce isi doresc clientii (si au nevoie) de la masurarea audientei presei scrise?" si va avea loc in data de 26 martie 2013, incepind de la ora 15.30, la sala Ronda a hotelului Intercontinental.
BRAT doreste sa lanseze in discutie tema necesitatii si utilitatii rezultatelor de audienta ale presei scrise, a modului in care acestea sunt obtinute. Subiectul in discutie devine incitant in special in contextul actual, in care atat clientii de publicitate cat si editorii isi doresc eficienta maxima a investitiilor efectuate, fie ca avem in vedere investitiile in publicitate ale clientilor, sau investitiile in studii de masurare a performantelor publicatiilor, in cazul editorilor.
Evenimentul va reuni specialisti din toate zonele interesate in publicitatea in presa scrisa, la eveniment fiind invitati sa participe reprezentantii clientilor de publicitate, ai principalelor trusturi de presa, reprezentantii agentiilor de publicitate si ai institutelor de cercetare ce activeaza in cercetarea de media. Evenimentul va cuprinde un panel de discutii in care vor fi invitati reprezentanti ai industriei de media si publicitate, precum si doi specialisti straini recunoscuti in domeniul publicitatii si al cercetarii media: Giovanni Fabris si Irena Petric. Moderator al panelului va fi Andi Dumitrescu, director general GfK Romania – institut de cercetare activ in domeniul cercetarii media.
Giovanni Fabris este in prezent vicepresedinte al WFA (World Federation of Advertisers) si are o experienta de peste 18 ani ca International Media Director la McDonalds. A dobandit o experienta bogata in domeniul comunicarii si publicitatii colaborand cu organizatii globale ca Renault-Nissan, AGB-Nielsen Media Research, Ferrero Int’l, precum si din pozitia de director de media al mai multor agentii de media internationale. In prezent tine cursuri la French Media Institute, Reims Management School si Grenoble Institute of Political Studies.
Irena Petric este Director al NOM, organizatie de tip JIC care realizeaza in Olanda studiul national de masurare a audientei presei scrise. Cu o experienta bogata in cercetarea media dobandita in anii in care a ocupat pozitii de director de cercetare si marketing pentru diversi editori importanti din Olanda, Irena a contribuit la testarea si implementarea mai multor medotologii avansate de masurare a audientei presei scrise in Olanda. In prezent este Presedinte EMRO (European Media Research Organization) si membru in Consilul Director I-JIC, precum si in Comitetul de Conducere al Print and Digital Research.
BRAT doreste sa lanseze in discutie tema necesitatii si utilitatii rezultatelor de audienta ale presei scrise, a modului in care acestea sunt obtinute. Subiectul in discutie devine incitant in special in contextul actual, in care atat clientii de publicitate cat si editorii isi doresc eficienta maxima a investitiilor efectuate, fie ca avem in vedere investitiile in publicitate ale clientilor, sau investitiile in studii de masurare a performantelor publicatiilor, in cazul editorilor.
Evenimentul va reuni specialisti din toate zonele interesate in publicitatea in presa scrisa, la eveniment fiind invitati sa participe reprezentantii clientilor de publicitate, ai principalelor trusturi de presa, reprezentantii agentiilor de publicitate si ai institutelor de cercetare ce activeaza in cercetarea de media. Evenimentul va cuprinde un panel de discutii in care vor fi invitati reprezentanti ai industriei de media si publicitate, precum si doi specialisti straini recunoscuti in domeniul publicitatii si al cercetarii media: Giovanni Fabris si Irena Petric. Moderator al panelului va fi Andi Dumitrescu, director general GfK Romania – institut de cercetare activ in domeniul cercetarii media.
Giovanni Fabris este in prezent vicepresedinte al WFA (World Federation of Advertisers) si are o experienta de peste 18 ani ca International Media Director la McDonalds. A dobandit o experienta bogata in domeniul comunicarii si publicitatii colaborand cu organizatii globale ca Renault-Nissan, AGB-Nielsen Media Research, Ferrero Int’l, precum si din pozitia de director de media al mai multor agentii de media internationale. In prezent tine cursuri la French Media Institute, Reims Management School si Grenoble Institute of Political Studies.
Irena Petric este Director al NOM, organizatie de tip JIC care realizeaza in Olanda studiul national de masurare a audientei presei scrise. Cu o experienta bogata in cercetarea media dobandita in anii in care a ocupat pozitii de director de cercetare si marketing pentru diversi editori importanti din Olanda, Irena a contribuit la testarea si implementarea mai multor medotologii avansate de masurare a audientei presei scrise in Olanda. In prezent este Presedinte EMRO (European Media Research Organization) si membru in Consilul Director I-JIC, precum si in Comitetul de Conducere al Print and Digital Research.