Monitorizare investitiilor in publicitatea din Influencer Marketing
Metodologie de realizare
Publicarea rezultatelor
Lista influencerilor monitorizati
Serviciul de avertizare rapida “early warning”
- despre influencer: nume (nick) influencer, denumirea canalului de comunicare, tip retea sociala, clasificare dupa dimensiunea comunitatii si tipului de continut
- despre postare: formatul postarii (post, podcast, story), tipul postarii (static, video), URL-ul postarii
- despre marca: numele marcii, numele clientului, clasificarea marcii utilizand un arbore de clasificare pe 3 nivele, etc...
- despre campania publicitara: descriere campaniei de publicitate si clasificarea dupa tipul de mesaj (promotie, sociala, politica, etc.)
- Toate postarile realizate de influencerii monitorizati sunt colectate zilnic (sau de mai multe ori pe zi), intr-o maniera automata
- Dupa colectare, toate postarile sunt evaluate de un operator uman pentru evaluarea caracterului publicitar al acestora, operatorul aplicand un set de reguli si criterii standardizate, agreate de industrie.
- Postarile cu caracter publicitar sunt incadrate in categoriile de marca/produs/campanie, utilizand modelul standardizat utilizat pentru toate celelalte medii: radio, online, ooh, print, TV. .
- BRAT verifica continuu:
-
BRAT publica in fiecare zi de miercuri toate informatiile legate de campaniile publicitare din influencer marketing pentru saptamana anterioara luni – duminica.
Rezultatele monitorizarii investitiilor in publicitate pentru influencer marketing sunt disponibile in cadrul aplicatiei de raportare a rezultatelor Media Monitor.
Rezultatele MIP IM sunt publicate saptamanal, in fiecare zi de miercuri, pentru toate campaniile de publicitate derulate in saptamana anterioara de luni pana duminica.
Lista influencerilor monitorizati este decisa de beneficiarii studiului MIP IM.
Sistemul de avertizare rapida "early warning" pune la dispozitia utilizatorilor informatiile legate de campaniile de publicitate care lansate in social media din ultimele 24 de ore.
Informatiile puse la dispozitia clientilor prin intermediul serviciului de Early Warning sunt informatii complete si verificate referitoare la campaniile publicitare mentionate anterior.
Datele de monitorizare sunt transmise prin email sub forma de raport in format .xls particularizat pentru fiecare utilizator in parte, zilnic pana la ora 14:00.
Serviciul de Early Warning este disponibil gratuit tuturor beneficiarilor MIP IM prin intermediul aplicatiei Media Monitor.
In cazul in care nu sunteti beneficiar MIP IM, dar doriti acces la acest serviciu, acesta este disponibil contra cost tuturor companiilor interesate. Informatii privind tarifele aplicate precum si conditiile in care se poate accesa acest serviciu pot fi solicitate la monitorizare[at]brat[punct]ro sau prin accesarea linkului de mai jos: