Departament Presa Scrisa

Departamentul Presa Scrisa (DPS) are ca obiectiv stabilirea de către membrii departamentului a unor definiții comune privind indicatorii de performanță ai produselor de presa scrisa si conexe și crearea unui set de reguli, standarde și proceduri de auditare, evaluare, masurare si realizare a studiilor referitoare la performanțele produselor de presa scrisa si conexe.

Activitatea DPS este organizata in grupuri departamentale:

  • Grupul Departamental pentru Auditul Tirajelor (GDAT)
  • Grupul Departamentul pentru Studii de Audienta (GDSA)
  • Grupul Departamental pentru Monitorizarea investitiilor in Publicitatea din Presa Scrisa (GMIPPS)

Grupul Departamental pentru Auditul Tirajelor (GDAT)

In cadrul GDAT este realizata activitatea de auditare a datelor de difuzare a publicatiilor tiparite pe baza standardelor si metodologiilor stabilite de membrii asociatiei. Mai multe detalii referitoare la activitatea de audit de tiraje se gasesc pe pagina audit tiraje.


Grupul Departamentul pentru Studii de Audienta (GDSA)

In cadrul GDSA se realizeaza SNA FOCUS - studiu care masoara audienta si profilele titlurilor din presa scrisa, consumul de produse și servicii (inclusiv mărci). Mai multe detalii referitoare la activitatea DSA se gasesc pe pagina SNA FOCUS.


Grupul Departamental pentru Monitorizarea investitiilor in Publicitatea din Presa Scrisa (GMIPPS)

In cadrul GDMIPPS se realizeaza activitate de monitorizare a investitiilor in publicitate – presa scrisa, studiu ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite.

Mai multe detalii referitoare la activitatea de monitorizare a presei scrise se gasesc pe studiului MIP-PS.