Departamentul OOH
Departamentul OOH are urmatoarele obiective:
a. Stabilirea, de catre membrii departamentului, a unor definitii comune privind indicatorii de performanta ai panotajului si crearea unui set de reguli, standarde și proceduri de realizare a studiilor referitoare la performanțele panourilor publicitare;
b. Stabilirea, de catre membrii departamentului, a unor definitii comune privind monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH si crearea unui set de reguli, standarde și proceduri de realizare a studiilor referitoare la monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
In cadrul departamentului sunt realizate urmatoarele studii:
Studiul de Audienta OOH (SAO) oferă pieței de media și publicitate informații complete cu privire la audiența și profilele sociodemografice ale panourilor publicitare. Mai multe informatii despre SAO gasiti in pagina SAO
Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH (MIP OOH) pune la dispozitia industriei valoarea investitiilor in publicitatea OOH atat ca numar de fete suport ocupate, cat si valoarea acestora calculata la pretul de lista (rate-card). Mai multe informatii gasiti in pagina MIP OOH.