Departamentul Internet
Departamentul Internet (DI) are ca obiectiv stabilirea de către membrii departamentului a unor definiții comune privind indicatorii de performanță ai produselor media online și crearea unui set de reguli, standarde și proceduri de realizare a studiilor referitoare la performanțele site-urilor web desfășurate în cadrul BRAT, precum si derularea oricaror altor servicii sau studii, ce contribuie la sustinerea si standardizarea activitatilor din industria de media si publicitate online si au scopul de a facilita activitatile membrilor DI, precum si realizarea acestora intr-un cadru legal, interpretat si aplicat unitar in cadrul specific al sectorului de media si publicitate, prin intermediul Departamentului Internet.
In cadrul DI sunt realizate urmatoarele studii:
SATI oferă pieței de media și publicitate informații complete cu privire la audiența, profilele sociodemografice și traficul siteurilor web. Rezultatele de audiență SATI reprezintă etalonul pieței de publicitate în tranzacționarea spațiului publicitar pentru mediul online. SATI se distinge prin următoarele caracteristic. Mai multe detalii se gasesc pe pagina SATI.
SATI DMP este o platforma de management a datelor, integrata cu sistemul de cercetare online SATI. Ca orice platforma de tip DMP, permite o utilizare variata a datelor colectate: profilarea si segmentarea utilizatorilor online pe diverse criterii, utilizarea segmentelor in tranzactionarea publicitatii online, optimizarea continutului siteurilor si personalizarea acestuia pentru diverse categorii de utilizatori, realizarea de analize detaliate si segmentari. Mai multe detalii se gasesc in pagina SATI DMP.
SATI PMC este o platforma profesionista, standardizata, de colectare si administrare a consimtamantului privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor site-urilor din Romania. Mai multe detalii referitoare SATI se gasesc pe pagina SATI PMC.