Pagina de Media: BRAT lucreaza la un cod de conduita despre prelucrarea datelor personale in marketingul si publicitatea online

Biroul Român de Audit Transmedia propune un „Cod de conduită” în contextul GDPR. Organizația a lansat în dezbatere publică, până în 15 martie, o primă versiune a codului privind prelucrarea datelor cu caracter personal în marketingul și publicitatea din online, anunță instituția.

Codul se adresează firmelor care furnizează servicii din domeniul marketingului și publicității online și totodată prelucrează date cu caracter personal.
 
Documentul își propune implementarea și adaptarea prevederilor GDPR pentru industria online, completează aceeași sursă.
 
Codul a fost redactat de specialiști din domeniul protecției datelor cu caracter personal, precum și de un grup format din oameni de online, reprezentanți de site-uri web, agenții, regii și clienți de publicitate.
 
Totul vine în contextul unui articol Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului, din primăvara anului 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, menționează sursa citată.
 
„Prin punerea la dispoziția publicului a acestui Cod, inițiatorii săi doresc să se asigure că acesta va cuprinde temele relevante pentru industria de marketing și publicitate online abordate dintr-o perspectivă cât mai amplă, având în vedere specificul tuturor actorilor implicați în industrie”, menționează comunicatul Brat.
 
Codul este disponibil pe site-ul BRAT, în secțiunea dedicată protecției datelor cu caracter personal.