BRAT în media

Forbes.ro: IKEA a fost cel mai promovat magazin in presa scrisa

Retailerul de mobilier IKEA a consumat, anul trecut, în ziare și reviste, un volum brut de publicitate în valoare de 1,63 milioane de euro (rate card). Astfel, compania suedeză ocupă primul loc în topul investitorilor în publicitatea din print, la categoria „magazine și supermarketuri”.

Mai mult

Forbes.ro: Reclamele Vodafone au fost cele mai vizibile pe panourile publicitare

Operatorii de comunicații au fost cei mai activi clienți publicitari în outdoor, în anul 2012. „Forbes România” estimează că bugetul alocat panotajul de către piața telecom a fost de 3,1 milioane de euro. Vodafone a avut peste 6.300 de fețe publicitare.

Mai mult

Forbes.ro: Cine se bate pe reclamele la cosmeticele pentru femei?

Companiile producătoare de cosmetice pentru femei se află pe locul trei în topul celor mai mari investitori în publicitatea din presa scrisă, după comunicații și automobile. Pentru că nu există publicație pentru femei fără o reclamă... targetată.

Mai mult

Refresh.ro: Sport.ro detronat. Orange Romania detine cel mai vizitat site pentru mobile din .ro

Orange Romania, lider al pietei de telecom, a fost listat in Ianuarie 2013 pentru prima oara in SATI. Cifrele pentru orange.ro arata foarte bine

Mai mult

Iqads.ro: Publicitatea romaneasca in anul 2012 pentru presa scrisa, radio, internet si OOH "“ 656 milioane EUR, la ratecard

Valoarea totala a publicitatii din presa scrisa, radio, online si panotajele OOH, calculata la ratecard, pe piata romaneasca in 2012 a fost de 656 milioane EUR, potrivit Studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate realizat de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT).

Mai mult

Forbes.ro: Sectorul "Comunicatii", campionul consumului de publicitate în 2012

Domeniul „Comunicatiilor” a fost cel mai mare investitor în publicitatea din presa scrisa, radio, outdoor si internet a anului 2012. Investitiile companiilor de comunicatii detin 11,97% din bugetul total consumat pe aceste medii.

Mai mult