BRAT în media

Iaa.ro: BRAT a organizat prima întalnire a conferintei anuale Ziua Cercetarii Media

Evenimentul a avut tema "Ce isi doresc clientii si ce au nevoie de la masurarea audientei presei scrise?". La conferinta au participat specialisti din toate zonele interesate in publicitatea in presa scrisa, reprezentantii clientilor de publicitate, ai principalelor trusturi de presa, reprezentantii agentiilor de publicitate si ai institutelor de cercetare ce activeaza in cercetarea de media.

Mai mult

Romanialibera.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008

Audienta printului a scazut cu circa 25% în ultimii cinci ani, în timp ce bugetele alocate pentru publicitatea în print au scazut cu pâna la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti, scrie Mediafax.

Mai mult

Mediafax.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008

Audienta printului a scazut cu circa 25% în ultimii cinci ani, în timp ce bugetele alocate pentru publicitatea în print au scazut cu pâna la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti.

Mai mult

Dailybusiness.ro: Cine investeste in publicitatea radio: Topul celor mai mari spenderi

Primii 10 spenderi au investit anul trecut peste 25,2 milioane de euro in publicitatea radio. Vezi topul companiilor care au cheltuit cei mai multi bani cu acest vehicul de promovare.

Mai mult

Forbes.ro: Primele cinci categorii de produse si servicii care au investit publicitate in print

Supermarketurile si magazinele au cheltuit cele mai mari volume de publicitate în presa tiparita, în prima luna a acestui an. Pe locul secund s-au plasat companiile de comunicatii. Topul 5 din acest an difera foarte mult fata de cel de anul trecut.

Mai mult

Forbes.ro: Cati bani au intrat in print, in prima luna a anului?

În ianuarie 2013, în cele 314 publicații monitorizate de BRAT au apărut 5.595 de machete publicitare, cu 12% mai puține decât în aceeași lună a anului trecut. Compania Petrom, cu 82 de inseții comandate, a fost clientul publicitar cu cel mai mare volum brut (rate card) consumat în prima lună a acestui an.

Mai mult