BRAT în media
Forbes.ro: Radiourile cu cele mai mari venituri din publicitate in primul trimestru 2013
Reteaua Kiss FM a difuzat 15.012 de spoturi in primele trei luni ale acestui an, in valoare bruta de 5.407.773 euro (rate card), conform monitorizarilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor. Este radioul cu cele mai mari venituri din publicitate. Pe locul secund se afla Radio ZU, cu 14.197 clipuri, in valoare bruta de 4.688.655 euro (calculat la rate card).
Mai mult
Forbes.ro: Radiourile au difuzat 14.954 de reclame pentru ofertele supermarketurilor
În primul trimestru al acestui an, numarul de spoturi difuzate de principalele retele de radio a crescut cu 13,1% fata de aceeasi perioada a anului 2012. „Forbes Romania” estimeaza ca bugetul net de publicitate radio a fost de 3,7 milioane de euro.
Mai mult
Refresh.ro: Orange Romania, "œgreu de ucis" in topul celor mai vizitate mobisite-uri din Romania
Pe finalul saptamanii trecute, SATI, departamentul de internet al Biroului Roman de Audit Transmedia, a publicat cifrele de trafic pentru mobisite-urile inscrise in sistem.
Mai mult
Hotnews.ro: BRAT a lansat o aplicatie ce detecteaza automat toate reclamele online de tip display
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a lansat, luni, o aplicatie pentru detectarea automata a tuturor mesajelor publicitate de tip display, afisate pe orice site web, adica si pe site-uri care nu sunt membre ale organizatiei.
Mai mult
Radardemedia.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008
Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti.
Mai mult
Ziuadecj.realitatea.net: Biroul de Audit al Tirajelor despre presa scrisa din Romania: audienta printului a scazut cu 25%, bugetele de publicitate, cu 85%
Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata astazi la Bucuresti.
Mai mult