Events
BRAT lanseaza noi date in Studiul de Audienta Outdoor (SAO)
București, 15 iunie 2023 – BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) lansează noile rezultatele ale Studiului de Audiență OOH (SAO) care măsoară audiența panourilor publicitare stradale statice și digitale și profilul acestei audiențe pentru perioada martie 2022 – februarie 2023. Potrivit studiului, în 2022, se constată o reluare a obiceiurile de călătorie, similare celor dinainte de pandemie, românii fiind din nou expuși la panotaj. Mai mult, cu 95% din populație expusă la panotaj săptămânal, în medie 3.5 ore pe zi, OOH-ul este unul din cele mai importante medii de comunicare în prezent.
More
SAO 2022 - Standardul măsurării audienței OOH în România
În cadrul evenimentului, organizat cu ocazia livrării noilor rezultate ale Studiului de Audiență OOH, SAO 2022, și lansării rezultatelor de audiență pentru formatele dinamice ale panourilor, a fost readusă în atenția industriei de media și publicitate importanța utilizării rezultatelor de audiență în vederea eficientizării rezultatelor în publicitatea OOH
More
SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online
BRAT organizează joi, 10 octombrie 2019, ora 9:30, o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online.
More
Noua Identitate Vizuala BRAT
Viziunea BRAT: ne dezvoltăm prin tehnologie și ne adaptăm continuu nevoilor industriei media, oferind INCREDERE în cifrele ce stau la baza tranzacțiilor publicitare!
More
Eveniment aniversar BRAT 2.0
2018 a fost un an special pentru BRAT: am sărbătorit împreună cu întreaga industrie de media și publicitate 20 de ani de activitate!
More
Ziua Cercetarii Media: SATI 2.0 si SATI DMP – Industria online din Romania trece la nivelul urmator
More