News
Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare septembrie 2013 - mai 2015
Miercuri, 19 august, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.
More
Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru din 2015 cu 6%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru din 2015 cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 27 milioane EUR (ratecard).
More
Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 86 milioane EUR (ratecard).
More
Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in primul semestru din 2015 cu 5% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 65 milioane EUR (ratecard).
More
Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015 cu 7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 49 milioane EUR (ratecard).
More
Comunicat de presa: Investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Biroul Roman de Audit Transmedia face publice primele cifre referitoare la tendintele in publicitate pentru primul semestru din 2015, pentru presa scrisa, radio, internet si outdoor. Potrivit acestor date, investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al lui 2014, cumuland aproximativ 287 milioane de Euro (valoare ratecard) pentru cele patru medii monitorizate de asociatie (presa scrisa, radio, online si OOH) in cadrul studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP).
More