News

BRAT organizeaza conferinta presei locale din Romania "Presa locala - dezvoltare prin transparenta"

Comunicat de presa: Digi FM monitorizat in MIP Radio
Incepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia.
More
Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare august 2014 - august 2015
Joi, 17 decembrie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.
More
Consumul de media si investitiile in publicitate
Interesul românilor față de canalele media obișnuite a suferit modificări semnificative în ultimii 10 ani. Televiziunea, radioul și presa scrisă se confruntă cu o tendință de descreștere a interesului publicului. Internetul este singurul canal câștigător, clasându-se în 2015 pe poziția a treia în consumul de media, după TV și panotaj. Panotajul, un mediu de expunere al mesajelor publicitare și nu un purtător de conținut media, înregistrează o evoluție constantă.

2015: "80 milioane clienti unici si 7 milioane de vizitatori online"

2015: "Internetul a devenit o utilitate"
Dincolo de imaginea cifrelor care ne dă măsura extinderii și popularizării mediului online, asistăm la transformarea Internetului dintr-un canal media într-o utilitate și la modificarea percepției publicului în acest sens.
More