Ziua Cercetării Media: SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor

BRAT (re)lanseaza Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI2.0) si platforma SATI DMP in cadrul celei de-a patra editii a conferintei Ziua Cercetarii Media.

Fenomenul automatizării vânzărilor online și creșterea volumului investițiilor în media digitală au dus la creșterea importanței datelor despre consumatorii de media digitală și reluarea discuțiilor legate de modul de utilizare al acestora. Tehnologia preia treptat locul cercetării clasice în domeniul media. În noul context siguranța, transparența, eficiența investițiilor în publicitate vor fi redefinite. Despre aceste teme vă invităm să discutăm în cadrul celei de-a patra ediții a “Zilei Cercetării Media”, organizate de BRAT.
 
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI 2.0) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
 
Noutatea și creativitatea soluției propuse de industria online din România reunite în cadrul BRAT, în care o parte semnificativă a siteurilor românești au dezvoltat SATI 2.0 și au construit platforma SATI DMP, va crea premisele necesare evoluției modului de tranzacționare a publicității online și creșterii investițiilor online în rândul publisherilor autohtoni. Evaluarea în timp real a performanțelor și profilului vizitatorilor siteurilor și facilitățile utilizării unei platforme de tip DMP creează oportunități și provocări pentru toți actorii implicați. În cadrul conferinței vorbitorii vor anticipa schimbările ce vor surveni în modul de tranzacționare a publicității online ca urmare a lansării SATI 2.0 și SATI DMP, precum și a modului în care actorii implicați pot  beneficia de acestea.
 
Printre vorbitori se numără Anne Roland, GM EMEA Cxense, Petteri Vainikka, CMO Ardoq, Ričardas Baltaduonis, CEO Adnet Media Țările Baltice, Silviu Ispas și Arina Ureche, din partea BRAT, precum și lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți.
 
Evenimentul va avea loc în data de 20 februarie 2018, de la ora 15:30, în sala “Le Diplomate” a hotelului “Athenee Hilton” și este organizat de BRAT. Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, dar înregistrarea este obligatorie și se poate realiza online, aici