News
back to news
Comunicat de presa: Numarul utilizatorilor retelelor sociale este in crestere
Numărul persoanelor care accesează rețelele sociale este în creștere continuă, arată rezultatele de audiență și profile sociodemografice ale SATI, în cea mai recentă livrare SATI 19, transmisă astăzi de BRAT membrilor săi, corespunzătoare perioadei de măsurare dintre 1 martie și 31 mai 2014
Alte tendințe remarcate pentru perioada măsurată: a scăzut ușor, dar continuu, utilizarea serviciilor de instant messeging. După perioada sărbătorilor, măsurată în livrarea anterioară, a revenit interesul utilizatorilor pentru știri. Se remarcă, de asemenea, și o creștere a intenției de achiziționare de asigurări de casă sau de mașină.
BRAT a început să livreze și informatii legate de limba vorbită de utilizatorii de internet. Astfel peste 94% dintre ei sunt vorbitori nativi de română, în timp ce 3.5% sunt vorbitori de maghiară. Alte limbi folosite : germana, rusa, rromani.
Livrarea SATI 19, corespunzătoare perioadei de măsurare 1 martie – 31 mai 2014, cuprinde rezultate de audiență pentru un număr de 155 de site-uri.
Cu această ocazie, pentru prima dată, BRAT a livrat rezultate de audiență SATI pentru: www.kfetele.ro (Dogan Media) si www.pressalert.ro (Dragos Bota Pressalert PFA).
Informații suplimentare
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door).
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu șapte ani și oferă date despre peste 300 de site-uri și de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites și mobile in-app și monitorizare de publicitate (MIPO).
Persoană de contact pentru presă:
Ana-Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; 0752220420).
BRAT a început să livreze și informatii legate de limba vorbită de utilizatorii de internet. Astfel peste 94% dintre ei sunt vorbitori nativi de română, în timp ce 3.5% sunt vorbitori de maghiară. Alte limbi folosite : germana, rusa, rromani.
Livrarea SATI 19, corespunzătoare perioadei de măsurare 1 martie – 31 mai 2014, cuprinde rezultate de audiență pentru un număr de 155 de site-uri.
Cu această ocazie, pentru prima dată, BRAT a livrat rezultate de audiență SATI pentru: www.kfetele.ro (Dogan Media) si www.pressalert.ro (Dragos Bota Pressalert PFA).
Informații suplimentare
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door).
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu șapte ani și oferă date despre peste 300 de site-uri și de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites și mobile in-app și monitorizare de publicitate (MIPO).
Persoană de contact pentru presă:
Ana-Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; 0752220420).