News
back to news
Comunicat de presa: Managerii sunt invitati sa participe la un seminar gratuit sustinut de specialistii BRAT, dedicat domeniului de servicii
În premieră, Biroul Român de Audit Transmedia organizează o serie de seminarii specializate dedicate industriilor cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding. Pe 20 noiembrie, la Hotel Hilton din București va avea loc seminarul dedicat domeniului de servicii și produse pentru sănătate, cosmetice și îngirijire personală.
Managerii sunt invitați pe 20 noiembrie, de la ora 9.30, la Hotel Hilton din Capitală la un seminar dedicat domeniului de servicii și produse pentru sănătate, cosmetice și îngrijire personală organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). În cadrul seminarului, aceștia vor beneficia gratuit de pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding oferită de specialiștii BRAT. Cei interesați pot participa în baza înregistrării, la adresa constantin_popa@brat.ro.
BRAT furnizează în mod constant prin studiile sale – Studiul Național de Audiență (SNA FOCUS), Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) și Monitorizarea investițiilor în publicitate (MIP) – atât date socio-demografice relevante pentru consumatorii de media din România, cât și preferințele lor pe parte de stil de viață și de consum de mărci. Aceste date sunt utilizate în cadrul seminarelor de pregătire profesionlă, managerii putând obține astfel, direct de la sursă, instrumentele și informațiile pentru a-și construi propriile analize în vederea cunoașterii publicului țintă, precum și a audienței.
“Am văzut și învătat lucruri interesante care mă vor ajuta cu siguranță în viitoarele acțiuni media", consideră Ștefania Sofronie, Marketing Manager Dr. Oetker România care a participat la unul dintre seminariile organizate de BRAT.
În cadrul seminariilor, experții BRAT prezintă metode concrete prin care specialiștii cu atribuții manageriale în marketing, branding și comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media sau în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audiența, traficul și investițiile în publicitate, fie ca este vorba de mediul online sau presa scrisa. “O campanie de media este eficientă dacă folosește date de audiență exacte, indicatori de performanță adecvați și instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să își eficientizeze modul în care folosește bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS și MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziția specialiștilor pentru realizarea strategiilor de media și modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață. Accentul este pus pe utilitate, transparență, credibilitate, standardizare, măsurabilitate și eficiență”, a declarat pentru presă Arina Ureche, director general BRAT.
Seria de seminarii BRAT pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding este o inițiativă organizată în premieră pe piața românească și a debutat pe 25 septembrie. Până în prezent, 50 de persoane din domeniul financiar-bancar, al bunurilor de larg consum, al sectorului alimentelor și băuturilor și al sectorului financiar-bancar.
Această inițiativă BRAT va continua și anul următor.
Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale. BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
BRAT furnizează în mod constant prin studiile sale – Studiul Național de Audiență (SNA FOCUS), Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) și Monitorizarea investițiilor în publicitate (MIP) – atât date socio-demografice relevante pentru consumatorii de media din România, cât și preferințele lor pe parte de stil de viață și de consum de mărci. Aceste date sunt utilizate în cadrul seminarelor de pregătire profesionlă, managerii putând obține astfel, direct de la sursă, instrumentele și informațiile pentru a-și construi propriile analize în vederea cunoașterii publicului țintă, precum și a audienței.
“Am văzut și învătat lucruri interesante care mă vor ajuta cu siguranță în viitoarele acțiuni media", consideră Ștefania Sofronie, Marketing Manager Dr. Oetker România care a participat la unul dintre seminariile organizate de BRAT.
În cadrul seminariilor, experții BRAT prezintă metode concrete prin care specialiștii cu atribuții manageriale în marketing, branding și comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media sau în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audiența, traficul și investițiile în publicitate, fie ca este vorba de mediul online sau presa scrisa. “O campanie de media este eficientă dacă folosește date de audiență exacte, indicatori de performanță adecvați și instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să își eficientizeze modul în care folosește bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS și MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziția specialiștilor pentru realizarea strategiilor de media și modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață. Accentul este pus pe utilitate, transparență, credibilitate, standardizare, măsurabilitate și eficiență”, a declarat pentru presă Arina Ureche, director general BRAT.
Seria de seminarii BRAT pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding este o inițiativă organizată în premieră pe piața românească și a debutat pe 25 septembrie. Până în prezent, 50 de persoane din domeniul financiar-bancar, al bunurilor de larg consum, al sectorului alimentelor și băuturilor și al sectorului financiar-bancar.
Această inițiativă BRAT va continua și anul următor.
Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale. BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.