News
back to news
Comunicat de presa Inovatie la BRAT: Vizitatorii unici ai unui site pot fi acum masurati si pentru echipamente mobile
BRAT a început să livreze datele SATI într-un sistem nou, care permite măsurarea vizitatorilor unici care intră pe site-uri de pe telefoane mobile, precum și o evaluare mai eficientă a accesărilor pe site-uri.
Este pentru prima oară când este implementat în România un sistem de măsurare a accesărilor site-urilor de pe telefoanele mobile, membrii SATI putând de acum să știe câți vizitatori unici intră și câte vizualizări efectuează de pe astfel de echipamente.
Un alt avantaj al noului sistem SATI constă în introducerea unui tag asincron, care rezolvă o serie de dificultăți generate de încărcări mai lente ale unor pagini web și permite o mai bună măsurare a vizitatorilor. ”Impreună cu partenerii de la Kantar Media Spring, am reușit să implementăm o soluție tehnică care permite să nu apară întârzieri în livrarea paginilor web generate de încărcarea lentă pe servere. În acest fel, răspundem unor solicitări ale beneficiarilor SATI, care își doresc o experiență cât mai plăcută pentru utilizatorii propriilor site-uri”, a declarat presei Arina Ureche, Director General al BRAT.
De asemenea, toate rezultatele de trafic ale SATI vor fi livrate mai repede. Vizitatorii unici vor putea fi publicați în termen de două ore de la finalizarea măsurării, față de patru zile cât dura în fostul sistem, la fel și pentru rezultatele săptămânale sau lunare. Începând cu noua implementare, se vor putea calcula și câți vizitatori unici au fost pe un site într-o oră, oferind astfel acces la informații mai detaliate asupra traficului unui site web.
Informații suplimentare
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu șapte ani și oferă date despre peste 300 de site-uri și de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites și mobile in-app și monitorizare de publicitate (MIPO).
Persoană de contact pentru presă:
Ana Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; tel: 0752 220 420)
Un alt avantaj al noului sistem SATI constă în introducerea unui tag asincron, care rezolvă o serie de dificultăți generate de încărcări mai lente ale unor pagini web și permite o mai bună măsurare a vizitatorilor. ”Impreună cu partenerii de la Kantar Media Spring, am reușit să implementăm o soluție tehnică care permite să nu apară întârzieri în livrarea paginilor web generate de încărcarea lentă pe servere. În acest fel, răspundem unor solicitări ale beneficiarilor SATI, care își doresc o experiență cât mai plăcută pentru utilizatorii propriilor site-uri”, a declarat presei Arina Ureche, Director General al BRAT.
De asemenea, toate rezultatele de trafic ale SATI vor fi livrate mai repede. Vizitatorii unici vor putea fi publicați în termen de două ore de la finalizarea măsurării, față de patru zile cât dura în fostul sistem, la fel și pentru rezultatele săptămânale sau lunare. Începând cu noua implementare, se vor putea calcula și câți vizitatori unici au fost pe un site într-o oră, oferind astfel acces la informații mai detaliate asupra traficului unui site web.
Informații suplimentare
1. Despre BRAT
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
2. Despre SATI
Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu șapte ani și oferă date despre peste 300 de site-uri și de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites și mobile in-app și monitorizare de publicitate (MIPO).
Persoană de contact pentru presă:
Ana Maria Onisei (anamaria.onisei@omavision.ro; tel: 0752 220 420)