News
back to news
Stire: Cea de-a doua editie a Zilei Cercetarii Media va avea loc la Hotelul Hilton din Bucuresti
Datorită faptului că la această ediÅ£ie a Zilei Cercetării Media organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) s-au înscris deja peste 250 de participanÅ£i, locul desfăşurării evenimentului a fost schimbat.
Astfel, Ziua Cercetării Media va avea loc pe 26 martie, de la ora 15.30, la Hotel Hilton, în Sala Le Diplomat, ÅŸi nu la Hotel Intercontinental, cum a fost anunÅ£at iniÅ£ial.
Tema acestei ediÅ£ii a Zilei Cercetării Media este: ”TendinÈ›e în online: audiență, modele de afaceri, conÈ›inut”.
Evenimentul marchează o premieră pe piaÅ£a românească. Este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc, aÈ™a cum a crescut în ultimii È™apte ani prin intermediul Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea È™i evaluarea performanÈ›elor în mediul virtual. Este de asemenea pentru prima dată când direcÅ£iile din online-ul românesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.
Ziua Cercetării Media reuneÅŸte trei dintre cei mai exprimentaÅ£i practicieni din Europa, printre care ÅŸi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian “The Observer”, precum ÅŸi doi români pionieri în domeniul online – Orlando Nicoară ÅŸi DragoÅŸ Stanca. AceÅŸtia vor dezbate despre tendinÅ£ele viitorului în mediul online, precum ÅŸi despre cum se vede valoarea banilor în online.
Detaliile complete legate de programul evenimentului, precum şi mai multe informaţii despre invitaţi se găsesc la acest link: http://www.brat.ro/evenimente/ziua-cercetarii-media-2014-tendinte-in-online-audienta-modele-de-afaceri-continut.html
Astfel, Ziua Cercetării Media va avea loc pe 26 martie, de la ora 15.30, la Hotel Hilton, în Sala Le Diplomat, ÅŸi nu la Hotel Intercontinental, cum a fost anunÅ£at iniÅ£ial.
Tema acestei ediÅ£ii a Zilei Cercetării Media este: ”TendinÈ›e în online: audiență, modele de afaceri, conÈ›inut”.
Evenimentul marchează o premieră pe piaÅ£a românească. Este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc, aÈ™a cum a crescut în ultimii È™apte ani prin intermediul Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea È™i evaluarea performanÈ›elor în mediul virtual. Este de asemenea pentru prima dată când direcÅ£iile din online-ul românesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.
Ziua Cercetării Media reuneÅŸte trei dintre cei mai exprimentaÅ£i practicieni din Europa, printre care ÅŸi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian “The Observer”, precum ÅŸi doi români pionieri în domeniul online – Orlando Nicoară ÅŸi DragoÅŸ Stanca. AceÅŸtia vor dezbate despre tendinÅ£ele viitorului în mediul online, precum ÅŸi despre cum se vede valoarea banilor în online.
Detaliile complete legate de programul evenimentului, precum şi mai multe informaţii despre invitaţi se găsesc la acest link: http://www.brat.ro/evenimente/ziua-cercetarii-media-2014-tendinte-in-online-audienta-modele-de-afaceri-continut.html