News
back to news
BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie - iunie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 septembrie 2016, pe siteul asociatiei, cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in Sconditii regulamentare.
Din analiza evolutiei cifrelor de difuzare aferente trimestrului 2 al anului 2016, se observa ca mediile tirajului tiparit si difuzat pentru publicatiile auditate de BRAT au inregistrat o crestere de aproximativ 12% fata de trimestrul anterior. Aceasta crestere provine in principal din cresterea tirajului tiparit si difuzat aferent publicatiei Kaufland. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016 a scazut cu 5% fata de trimestrul anterior.
Fata de trimestrul similar al anului 2015, in acest trimestru mediile tirajului brut si difuzat sunt cu 17%, respectiv 22% mai mari. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016 a fost cu aproximativ 8% mai mica decat in trimestrul 2 al anului 2015.
Evolutia cotidienelor nationale comparativ cu trimestrul anterior se poate observa pe baza graficului de mai jos:
Evolutia primelor 10 cotidiene locale/regionale prin comparatie cu trimestrul anterior poate fi analizata pe baza graficului de mai jos:
Informații suplimentare:
BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la comunicare@brat.ro sau 021.311.77.40/41.
Fata de trimestrul similar al anului 2015, in acest trimestru mediile tirajului brut si difuzat sunt cu 17%, respectiv 22% mai mari. Media tirajului vandut in perioada aprilie - iunie 2016 a fost cu aproximativ 8% mai mica decat in trimestrul 2 al anului 2015.
Evolutia cotidienelor nationale comparativ cu trimestrul anterior se poate observa pe baza graficului de mai jos:
Publicatie | Tiraj brut apr - iun 2016 | Tiraj brut ian - mar 2016 | Tiraj difuzat apr - iun 2016 | Tiraj difuzat ian - mar 2016 |
---|---|---|---|---|
Adevarul | 13,725 | 14,604 | 8,974 | 9,206 |
Click | 108,579 | 110,166 | 86,087 | 86,782 |
Evenimentul Zilei | 16,964 | 17,057 | 11,170 | 11,359 |
Gazeta Sporturilor | 33,306 | 33,807 | 22,684 | 23,392 |
Jurnalul National | 8,978 | 8,997 | 4,188 | 4,469 |
Libertatea | 71,888 | 75,699 | 49,974 | 52,721 |
Romania Libera | 13,932 | 13,192 | 10,998 | 10,287 |
Ziarul Financiar | 7,680 | 7,973 | 6,418 | 6,550 |
Ziarul Lumina | 22,520 | 22,515 | 22,480 | 22,500 |
Evolutia primelor 10 cotidiene locale/regionale prin comparatie cu trimestrul anterior poate fi analizata pe baza graficului de mai jos:
Informații suplimentare:
BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la comunicare@brat.ro sau 021.311.77.40/41.