News
back to news
BRAT a organizat pe 9 iunie 2022 nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media, cu titlul „SAO 2022 - Standardul măsurării audienței OOH în România”
În cadrul evenimentului, organizat cu ocazia livrării noilor rezultate ale Studiului de Audiență OOH, SAO 2022, și lansării rezultatelor de audiență pentru formatele dinamice ale panourilor, a fost readusă în atenția industriei de media și publicitate importanța utilizării rezultatelor de audiență în vederea eficientizării rezultatelor în publicitatea OOH.
La eveniment au luat parte experți din industria OOH din România, clienți și agenții, direct interesați de evoluția industriei: din 2022, cifrele de audiență răspund adecvat și complet nevoilor de profesionalizare și transparentizare a industirei, prin includerea în cadrul SAO și a măsurării audienței panourilor dinamice într-o manieră specifică acestora, pe lângă măsurarea audienței panourilor statice.
Reprezentanții BRAT, alături de invitații internaționali care au susținut prezentările din cadrul conferinței, au explicat importanța analizei datelor de audiență în ecosistemul publicității din România și din străinătate conform acelorași standarde internaționale. De asemenea, invitații au putut afla mai multe despre felul în care sunt realizate studiile de audiență, dar și despre felul în care pot folosi aceste resurse pentru a-și planifica și eficientiza propriile rezultate.
Cele două paneluri de discuție care au urmat după conferință au dat ocazia membrilor industirei OOH, clienților și agențiilor să-și exprime opiniile și să facă schimb de experiență. Mai multe detalii despre eveniment, precum companiile participante, fotografii, interviuri, dar și prezentările în format pdf din cadrul conferinței le puteți găsi aici: https://www.sao.brat.ro/eveniment