Newsletters
back to newslettersO noua categorie de membri BRAT: agentii de PR si creatie
Miercuri, 13 mai 2015, Consiliul Director BRAT a stabilit infiintarea unei noi categorii de membri BRAT in cadrul asociatiei, respectiv agentii de PR si creatie. BRAT lanseaza o invitatie deschisa tututor agentiilor de PR si comunicare, sau celor de creatie, de a se alatura asociatiei si de a beneficia de rezultatele pe care BRAT le poate pune la dispozitie acestor companii. Accesul la datele studiului SNA FOCUS, in special la cele destinate identificarii intereselor si atitudinilor oamenilor, consumului diverselor categorii de produse si servicii, surselor de informare, ofera agentiilor de PR sau creatie informatii relevante in luarea unor decizii strategice importante in activitatea lor.
Interesul manifestat de catre GMP PR Romania, prima agentie de PR ce a devenit membru BRAT, fata de serviciile asociatiei a readus in atentia asociatiei posibilitatea valorificarii rezultatelor detinute de BRAT de catre o paleta mai larga de potentiali beneficiari.
Cu aceasta ocazie, Directorul General BRAT, Arina Ureche a declarat “Felicit agentia GMP PR Romania pentru decizia de a se alatura BRAT si pentru initiativa sa de a utiliza rezultatele studiilor asociatiei in fundamentarea actiunilor sale. Aderarea agentiilor de PR la valorile si actiunile BRAT constituie un beneficiu important atat pentru asociatie, data fiind diversificarea categoriilor de exponenti din industria de media si publicitate pe care aceasta o reprezinta, cat si pentru respectivele agentii de PR si creatie, care in acest fel vor avea acces la informatii valoroase pentru activitatea lor".
In acelasi timp, infiintarea acestei categorii de membri in cadrul BRAT le ofera agentiilor de PR si creatie un spatiu de discutie reglementat, ce poate constitui un context favorabil de cooperare si parteneriat in vederea sustinerii unor interese comune specifice, avand la baza informatiile si rezultatele furnizate de asociatie, prin intermediul studiilor derulate.
“BRAT reprezinta pe piata din Romania un standard in stabilirea indicatorilor de performanta ai produselor media, iar GMP PR investeste in standardizarea masurarii in PR si in ridicarea nivelului pietei asemeni celor internationale. Ne-am alaturat asociatiei pentru ca ne dorim ca impreuna sa identificam metode si standarde care sa faca istorie in PR-ul din Romania”, a declarat cu aceasta ocazie Ana-Maria Diceanu, Senior Partner si Head of Crisis Department GMP PR.