Newsletters
back to newslettersDepartamentul de OOH din cadrul BRAT a dat unda verde Studiului de Audienta pentru OOH
Marti, 25 iulie, Departamentul OOH al BRAT a aprobat in unanimitate lansarea proiectului pentru masurarea audientei OOH. Urmatoarea etapa presupune analizarea metodologiilor adecvate situatiei din Romania pentru realizarea unui astfel de studiu, redactarea briefului de cercetare si contactarea posibilor furnizori, evaluarea posibilitatilor de finantare a studiului. BRAT estimeaza ca pana la finalul anului curent Departamentul OOH va avea la dispozitie oferte de cercetare pentru realizarea acestui studiu dupa o metodologie la standarde internationale si care sa fie in acelasi timp adaptata situatiei romanesti.
Cu toate ca industria de profil este preocupata de consecintele recentelor modificari legislative din domeniu, reprezentantii industriei au decis sa continue demersul profesionalizarii si transparentizarii industriei OOH inceput in luna martie. Departamentul OOH a stabilit obiectivele viitorului studiu, cele mai importante dintre acestea fiind urmatoarele: masurarea audientei si a profilului acesteia pentru locatiile OOH si utilizarea rezultatelor studiului cu ajutorul unor instrumente specializate (soft-uri de planificare media).
Departamenul OOH isi propune sa realizeze un instrument de cercetare transparent, pe baza unor standarde stabilite si acceptate de piata, care sa duca la profesionalizarea tranzactionarii spatiului publicitar si a planificarii media OOH. Printre beneficiarii directi ai rezultatelor viitorului studiu se vor regasi clientii de publicitate, care vor avea la dispozitie un instrument profesionist si independent de evaluare si optimizare a eficientei campaniilor media OOH desfasurate.
Departamenul OOH isi propune sa realizeze un instrument de cercetare transparent, pe baza unor standarde stabilite si acceptate de piata, care sa duca la profesionalizarea tranzactionarii spatiului publicitar si a planificarii media OOH. Printre beneficiarii directi ai rezultatelor viitorului studiu se vor regasi clientii de publicitate, care vor avea la dispozitie un instrument profesionist si independent de evaluare si optimizare a eficientei campaniilor media OOH desfasurate.
Departamentul OOH a inteles importanta lansarii inca de la inceput a unui studiu de audienta care sa utilizeze metode adecvate si avansate de cercetare si a hotarat sa aloce resursele necesare gasirii unui consultant independent, un specialist in cercetare de media OOH, care sa asiste BRAT in faza de identificare a furnizorilor solutiei tehnice.
Biroul Roman de Audit Transmedia este o asociatie constituita in scopul masurarii si verificarii independente si obiective a performantei produselor media. Dupa cei 15 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta ale presei scrise si mediului online, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web. In ultimii ani BRAT a lansat cu success monitorizarea investitiilor in publicitate pentru 4 medii unitar: presa scrisa, radio, OOH si online, utilizand definitii si standarde comune in masurarea si raportarea rezultatelor privind campaniile publicitare.
Va rugam sa preluati acest comunicat de presa spre difuzare.
Va multumim.