BRAT ofera o reducere de 40% agentiilor de media, PR sau creatie interesate de studiul SNA FOCUS

Biroul Roman de Audit Transmedia vine in intampinarea agentiilor de media, PR sau creatie care sunt interesate de utilizarea datelor furnizate de studiul SNA FOCUS. Pentru agentiile care in anul 2014 au inregistrat o cifra de afaceri de sub 20 milioane lei, BRAT propune achizitionarea anului  de studiu SNA FOCUS 2015 – 2016 la un cost cu 40% mai mic fata de cel uzual, platibil in trei transe.
 
Din dorinta de a crea conditii cat mai avantajoase pentru accesarea rezultatelor studiilor oferite de asociatie, BRAT ofera in prezent agentiilor mai multe posibilitati de a accesa rezultatele asociatiei: rapoarte predefinite, rapoarte adaptate nevoilor clientului sau studiul integral. Obiectivul BRAT este de a democratiza accesul la rezultatele studiului SNA FOCUS, etalonul industriei de media si publicitate in ceea ce priveste audienta si tranzactionarea spatiului publicitar pentru presa scrisa. SNA FOCUS este un studiu de strategie media, unica cercetare din Romania care masoara dintr-o sursa unica atat consumul media cat si interesele si opiniile, stilul de viata al respondentilor si care permite analize complexe de segmentare si clasificare a publicului pe criterii multiple.
 
Cu scopul de a incuraja agentiile de media, PR sau creatie sa acceseze rezultatele studiilor BRAT, asociatia a infiintat recent si o categorie noua de membri, corespunzatoare acestor tipuri de agentii, lansand in acest fel o invitatie deschisa tututor agentiilor de PR si comunicare de a se alatura asociatiei si de a beneficia de rezultatele pe care BRAT le poate pune la dispozitia acestor companii. BRAT ofera un spatiu de discutie reglementat, ce poate constitui un context favorabil de cooperare si parteneriat in vederea sustinerii unor interese comune specifice, avand la baza informatiile si rezultatele furnizate de asociatie, prin intermediul studiilor derulate.
 
Rezultatele studiului puse la dispozitia utilizatorilor in cadrul acestei oferte se refera la perioada de masurare 2 iunie 2015 – 31 mai 2016, universul masurat fiind populatia urbana cu varste intre 14 si 74 ani, iar volumul esantionului anual de 14.000 interviuri. Oferta implica accesul la baza de date ce contine totalitatea rezultatelor studiului, prin intermediul softului specializat Sesame, prin intermediul unui numar maxim de 10 licente, training si client service.
 
Oferta de pret lansata de BRAT este valabila pana la data de 15 iunie, toate agentiile de media, PR sau creatie interesate fiind invitate sa beneficieze de aceasta reducere.