Newsletters
back to newslettersBRAT lanseaza primele date de audienta online pentru mediul rural
Biroul Roman de Audit Transmedia va lansa in data de 6 martie 2015 primele rezultate de audienta pentru utilizatorii din mediul rural ale Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI). Acestea vor fi disponibile impreuna cu datele aferente mediului urban, oferind astfel o viziune completa asupra consumului de Internet din Romania.
Pentru prima data de la lansarea studiului, universul SATI a fost extins prin includerea mediului rural, facandu-se astfel trecerea de la un univers urban de aproximativ 6.8 mil persoane ce acceseaza internetul, la un univers cumulat (urban si rural) de peste 10.5 milioane utilizatori de internet.
In contextul in care numarul utilizatorilor de Internet din Romania a crescut considerabil in ultimii ani, iar populatia din mediul rural a devenit interesanta sub aspectul consumului de media, BRAT a decis in urma cu aproximativ 6 luni sa extinda studiul audientei siteurilor web si in zona rurala, raspunzand astfel nevoilor industriei de media si publicitate.
„Prin lansarea datelor de audienta de Internet pentru mediul rural, in completarea celor corespunzatoare mediului urban, BRAT tine pasul cu evolutia din mediul virtual si pune la dispozitia pietei de media si publicitate din Romania informatii relevante si consistente asupra profilului socio-demografic al utilizatorilor de Internet si asupra obiceiurilor de consum ale acestora”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.
Utilizand aceeasi metodologie a Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) ca si in cazul zonei urbane, extinderea universului a fost posibila prin realizarea unui studiu structural suplimentar, destinat zonei rurale. Acesta a fost realizat in parteneriat cu Metro Media Transilvania, utilizand aceleasi rigori metodologice ale studiilor de media ca si in cazul celorlalte studii realizate de asociatie.
O imagine de ansamblu asupra rezultatelor SATI pentru mediul rural va fi oferita industriei de media si publicitate, in premiera, in cadrul editiei speciale a evenimentului Ziua Cercetarii Media - Cum se schimba publicitatea online: datele si automatizarea vanzarilor, organizat de BRAT in parteneriat cu Tailwind EMEA. Evenimentul va avea loc in data de 5 martie 2015, incepand cu ora 15:30, la Hotel Hilton, sala Le Diplomate. Rezultatele complete vor fi puse la dispozitia beneficiarilor SATI in data de 6 martie.
Informații suplimentare:
1. Despre BRAT:
BRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai in concordanta cu normele internationale. BRAT pune la dispozitia pietei de media si de publicitate indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezinta reperul sigur si credibil pentru decizii strategice care implica industria media.
2. Despre SATI:
Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT si reprezinta singurul instrument recunoscut de industria media pentru masurarea si evaluarea performantelor in mediul virtual. SATI a fost lansat in urma cu opt ani si ofera date despre peste 200 de site-uri si de mobisite-uri, in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si caracteristici socio-demografice, streaming, mobisites si mobile in-app si monitorizare de publicitate (MIPO).
Pentru prima data de la lansarea studiului, universul SATI a fost extins prin includerea mediului rural, facandu-se astfel trecerea de la un univers urban de aproximativ 6.8 mil persoane ce acceseaza internetul, la un univers cumulat (urban si rural) de peste 10.5 milioane utilizatori de internet.
In contextul in care numarul utilizatorilor de Internet din Romania a crescut considerabil in ultimii ani, iar populatia din mediul rural a devenit interesanta sub aspectul consumului de media, BRAT a decis in urma cu aproximativ 6 luni sa extinda studiul audientei siteurilor web si in zona rurala, raspunzand astfel nevoilor industriei de media si publicitate.
„Prin lansarea datelor de audienta de Internet pentru mediul rural, in completarea celor corespunzatoare mediului urban, BRAT tine pasul cu evolutia din mediul virtual si pune la dispozitia pietei de media si publicitate din Romania informatii relevante si consistente asupra profilului socio-demografic al utilizatorilor de Internet si asupra obiceiurilor de consum ale acestora”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.
Utilizand aceeasi metodologie a Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) ca si in cazul zonei urbane, extinderea universului a fost posibila prin realizarea unui studiu structural suplimentar, destinat zonei rurale. Acesta a fost realizat in parteneriat cu Metro Media Transilvania, utilizand aceleasi rigori metodologice ale studiilor de media ca si in cazul celorlalte studii realizate de asociatie.
O imagine de ansamblu asupra rezultatelor SATI pentru mediul rural va fi oferita industriei de media si publicitate, in premiera, in cadrul editiei speciale a evenimentului Ziua Cercetarii Media - Cum se schimba publicitatea online: datele si automatizarea vanzarilor, organizat de BRAT in parteneriat cu Tailwind EMEA. Evenimentul va avea loc in data de 5 martie 2015, incepand cu ora 15:30, la Hotel Hilton, sala Le Diplomate. Rezultatele complete vor fi puse la dispozitia beneficiarilor SATI in data de 6 martie.
Informații suplimentare:
1. Despre BRAT:
BRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai in concordanta cu normele internationale. BRAT pune la dispozitia pietei de media si de publicitate indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezinta reperul sigur si credibil pentru decizii strategice care implica industria media.
2. Despre SATI:
Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT si reprezinta singurul instrument recunoscut de industria media pentru masurarea si evaluarea performantelor in mediul virtual. SATI a fost lansat in urma cu opt ani si ofera date despre peste 200 de site-uri si de mobisite-uri, in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si caracteristici socio-demografice, streaming, mobisites si mobile in-app si monitorizare de publicitate (MIPO).