Events
back to events
Ziua Cercetarii Media 2014: Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut
BRAT va invita la cea de-a doua editie a Zilei Cercetarii Media, cu tema „Tendinte in online: audientă, modele de afaceri, continut”, pe 26 martie 2014, incepand cu ora 15.30, la Hotel Hilton, în Sala Le Diplomate
Unii dintre cei mai buni experți în online, media și măsurare, din țară și din străinătate, precum și reprezentanți ai celor mai importanti actori din industria de profil romaneasca vor participa la conferinta.
Vor fi discutate teme ca: tendințele din mediul virtual, modele de afaceri de succes, masurarea performanțelor produselor media și a eficacității campaniilor din online; soluții concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investițiilor în online.
Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile, dar inregistrarea este obligatorie. Pentru inregistrare, va rugam sa accesati acest in formularul din josul paginii.
Programul evenimentului:Vor fi discutate teme ca: tendințele din mediul virtual, modele de afaceri de succes, masurarea performanțelor produselor media și a eficacității campaniilor din online; soluții concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investițiilor în online.
Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile, dar inregistrarea este obligatorie. Pentru inregistrare, va rugam sa accesati acest in formularul din josul paginii.
15.30 - Primirea invitaților
16.00 - Cuvântul de bun-venit al Președintelui BRAT
16.10 - Arina Ureche, Director General BRAT: BRAT - 7 ani de cercetare online,
16.20 - Elias Gagas, Managing Director, Tailwind EMEA: (R)evoluția programatică - cauze, efecte și cadru de desfășurare.
16.40 - Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media: Measuring Audiences Across Platforms.
17.00 - Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media: Forța unui parteneriat al editorilor.
17.30 - 18.00 - Panelul 1: Ce este nou în online? Tendințe în măsurare în România și la nivel international.
Componență panel:
Arina Ureche - Director General BRAT
Elias Gagas - Managing Director, Tailwind EMEA
Jennifer Beck - Global Director, Kantar Media
Gilles Guillou - Director of Revenue Management, La Place Media
Mihai Trandafir - Managing Director UM Romania
Liliana Martin - Communication Strategy & Planning Manager, Vodafone Romania
Mihai Tănase - Marketing Communication & Digital Strategy, BMW România
Moderator: Dragoș Stanca - Managing Partner Think Digital
18.00 - 19.00 - Panelul 2: Cum se vede valoarea banilor în online: audiență și conținut; provocări și oportunități.
Componenta panel:
Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group
Dragoș Stanca - Managing Partner Think Digital
Cristian Pantazi - redactor-șef Hotnews.ro
Moderator: Oana Marinescu - Managing Director OMA Vision
19.00 - Cocktail
Elias Gagas este Managing Director al Tailwind EMEA, companie care oferă industriei de media și publicitate soluții integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor. TailWind EMEA are un portofoliu important de parteneri ad-tech și este partener preferat al Mediamind și AppNexus în Europa Centrală, Europa de Sud Est și în Orientul Mijlociu. Elias Gagas s-a alăturat Tailwind EMEA în 2012, ocupând inițial funcția de International Business Development Manager. A studiat Computer Science la Universitatea de Economie și Afaceri din Atena, are un Master în Computer Science la Universitatea Columbia și a urmat programul de MBA TRIUM (LSE, NYU, HEC). Elias Gagas apreciază provocările intelectuale, fiind un “out of the box thinker”. În cadrul acestei ediții a Zilei Cercetării Media, Elias Gagas vorbește despre schimbările radicale care se produc în publicitatea digitală și modul în care se iau deciziile într-un mediul aflat constant în schimbare. Titlul prezentării sale este: “(R)evoluția programatică – cauze, efecte și cadru de desfășurare”. |
||
|
||
Jennifer Beck lucrează în cercetare media de 35 de ani – una dintre cele mai relevante poziții ocupate fiind cea de Marketing Director al prestigiosului cotidian “The Observer"; a condus Beck Consultancy timp de 12 ani, având clienți precum BBC, Guardian, Times si IPC; Head of Media la TNS UK, unde a livrat primele studii TouchPoints și BARB 2010. Crearea Kantar Media, în 2009, i-a oferit oportunitatea de a se concentra pe dezvoltarea de soluții de cercetare new media și pe construirea business-ului de media în piețele globale ale Kantar. Colaborarea cu un mare număr de colegi și de clienți din mai multe țări a condus la dezvoltarea de soluții noi de măsurare a audienței și la noi oportunități de business. Jennie este membru (și fost președinte) al Market Research Society și speaker frecvent la diverse evenimente dedicate media research și provocărilor industriei de media - cele mai recente evenimente fiind conferințele din 2013 ale EMRO, PAMRO, PDRF, ASI și AIMC. | ||
|
||
Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, și-a început cariera în 2007 ca Business Development Manager, în agenția de media digitală Quamedia Group. În 2008 s-a alăturat Aquative pentru a oferi adserverul Atlas clienților de publicitate din Franța. După preluarea Aquative de către Microsoft, a fost numit Account Director în cadrul Microsoft Advertising EMEA team. La începutul anului 2011, s-a alăturat Mediabrands (Interpublic Group) ca Technology Director, pentru a dezvolta uneltele de digital media și analytics din agenție. Ulterior a lucrat la lansarea în Franța a Cadreon, trading desk. Gilles, 29 de ani, a absolvit ESSEC BBA Paris. Acum doi ani, patru grupuri media mari au decis să conlucreze pentru a crea La Place Media, primul Premium Adexchange din Franța. Care sunt factorii cheie pentru succes? Care sunt beneficiile alianței? Cum pot fi monitorizate conflictele în vânzarea pe mai multe canale? Cum se poate lupta împotriva pierderii de date? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care Gilles Guillou răspunde în intervenția sa din cadrul Zilei Cercetării Media. |
||
|
||
Mihai Trandafir – Managing Director UM Romania Având 17 ani experiență în comunicare, dintre care 15 ani petrecuți la McCann, Mihai Trandafir este Director General al UM Romania, una dintre principalele agenții de media din Romania ca cifra de afaceri și număr de angajați. El este de asemenea și Membru al Consiliului Director al McCann WorldGroup Romania (cel mai mare grup de publicitate din țară acoperind o gamă largă de discipline, printre care PR, online&interactive, publicitate și marketing experiențial). Mihai Trandafir s-a alăturat echipei McCann în 1999. Mihai Trandafir este implicat activ în dezvoltarea standardelor industriei de Media din Romania, în special în ceea ce privește studiile de măsurare a audienței, fiind și membru al Consiliului Director al BRAT. | ||
|
||
Liliana Martin este Communication Strategy & Planning Manager la Vodafone Romania. 10 ani experiență în comunicare atât pe partea de media cât și pe partea de brand management în cadrul unor companii multinaționale (Ursus Breweries, Vodafone Romania). Și-a început cariera în Universal McCann în 2004 ca Media Planner. În 2007 a preluat funcția de Media Manager în cadrul Ursus Breweries și a trecut ulterior pe poziție de Brand Manager pentru mai multe mărci din portofoliul companiei (Timisoreana, Ciucaș, Azuga, Stejar). Din 2013 coordonează echipa de media & research în cadrul Vodafone Romania, cu un rol activ pe zona de măsurare marketing effectiveness. |
||
|
||
Mihai Tănase este Online Strategy Manager pentru BMW Group România, cu o experiență de peste 8 ani în online media și advertising, atât la nivel național, cât și internațional. Åži-a început cariera în agenția de search marketing a Group M (WPP) din Copenhaga, acolo unde a studiat și Multimedia Design & Communication. A construit planuri de search marketing globale pentru BitDefender înainte de a se intoarce în agenție, la Mediacom România. În 2012 s-a alăturat echipei BMW România, find responsabil de campaniile online pe care compania le desfășoară pentru brandurile BMW și MINI dar și de comunicarea online a rețelei de dealeri BMW. |
||
|
||
Orlando Nicoara conduce Mediafax Group din 2011, în calitate de Director General. Pionier al industriei de media online, este responsabil în prezent de toate operațiunile print/online/agenție de presă ale unuia dintre cele mai mari trusturi de media din România. | ||
|
||
Dragoș Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania / Founder, ICEEfest, lucrează în media de aproape 20 de ani și a fost implicat în lansarea a peste 25 de titluri în print, online și TV. Dupa o carieră de jurnalist, realizator de programe radio și TV și media manager, Dragoș Stanca a încetat să mai pretindă că le știe pe toate și s-a dedicat unei cariere în digital marketing. În anul 2008, a demarat proiectul F5 (online publishing, digital sales house, start-up incubator), împreună cu Realitatea Media Group. În 2010, și-a început cariera de antreprenor 100%, având ca parteneri PUBLYO, Q2M & și alte câteva proiecte start-up online. În 2012, Q2M devine parte a ThinkDigital Group (partener regional al Facebook, Microsoft Advertising și al unor publisheri online premium), iar Dragoș Stanca devine Managing Partner al companiei. Este și fondator și organizator al festivalului interactiv ICEEfest. | ||
|
||
Cristian Pantazi lucreaza la HotNews.ro din 2004. A absolvit Facultatea de Jurnalism a Universitatii Bucuresti in 1999. In 2007 a absolvit un curs de jurnalism politic si economic al Reuters (Londra si Frankfurt). | ||
|
||
Silviu Ispas, Presedinte al BRAT pentru mai mult de 7 ani, este in prezent Director General al Midasmedia si Independent Online. Cu o experienta bogata in media, a fost director BRAT in perioada de inceput a organizatiei, 1998-2003, si a reprezentat organizatia in boardul IFABC intre anii 2010-2012. Redactor sef adjunct la Gazeta de Sud, intre anii 1996-1998, a facut parte din managementul Arbomedia si EMI AG in perioada 2003-2009. | ||
|
||
Arina Ureche, Director General BRAT. Din poziția de Director General al BRAT coordonează întreaga activitate a asociației, urmărind îndeaproape realizarea Studiului de Audiență și Trafic Internet (SATI) și pe cea a Studiului Național de Audiență (SNA FOCUS). Analizează metodologiile disponibile în domeniul măsurării performanțelor produselor media la nivel internațional și propune pieței de profil din România soluții adecvate. Coordonează întreaga activitate de standardizare a măsurării, monitorizarii și verificării indicatorilor de performanță specifici industriei de media și publicitate pentru mediul online. Cu un background solid în matematică, specialist în statistică, Arina Ureche și-a început cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnică din București. În 1999 și-a început cariera în media, mai intâi ca cercetator, și apoi Director de Cercetare la Publimedia. În iulie 2001 a devenit director de proiect pentru Studiul Național de Audiență, pentru ca în martie 2006 să preia funcția de Director General al BRAT. Din această poziție a coordonat lansarea SATI și pe cea a Monitorizării Investițiilor în Publicitatea Online. | ||
|
||
Oana Marinescu, Managing Director OMA VISION, este consultant comunicare strategică. A învățat să scoată ce e mai bun din experiența sa de 18 ani în jurnalism, comunicare instituțională, comunicare politică, diplomație publică, management de proiect, pentru a investi în firma sa de consultanță, OMA Vision, pe care o dezvoltă din 2010. Moderează adesea evenimente, dezbateri și conferințe, cu precădere pe teme de media, comunicare, leadership. |
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi, în concordanță cu normele internaționale.
BRAT oferă prin SATI singurul sistem transparent și profesionist de evaluare a performanțelor produselor media online si de planificare și evaluare a campaniilor de publicitate online.
Lista companiilor care au confirmat participarea la eveniment:
Active Soft
Adevarul Holding
Ads Interactive Media
Aegis Media
Agerpres
Agricola Bacau
Alert News
Amicom Consulting&Strategy
Andreea Raicu Network
Antena Group
Appnor MSP
Arrow Consulting
Asociatia Centrul Roman de Initiative
Austrian Airlines
Axa Romania
Banca Romaneasca
Baneasa Developments
Bcr
BCR Leasing IFN
BD Software
Biz Revolution
Biziday
BMW Group Romania
Brand Buzzers
BT Public Relations
Burda Romania
Caerus Media
CARAT ROMANIA
Carrefour Romania
CC SAS
CEC Bank
Centrul Medical Academica
Chevrolet Romania
Christian Tour
Consiliul Concurentei
Conversion Marketing
Cosmote
Crisp Advice
Dacia Plant
Daedalus Millward Brown
Danone
Digital4 People
Directone
Discovery Romania
Discovery Networks CEEMEA
Dogan Media International - Kanal D
Domo
Editura CARIERE
Eurolines Romania
Exact Cercetare si Consultanta
Exploratori Moderni
F64 Studio
Fcb Bucharest
Finzoom Financial Sevices
Fiterman Pharma
Fresh Mint
Fundatia Vodafone Romania
Garanti Bank
GDF SUEZ Energy Romania
Gemius Romania
GfK
Goldbach Group
Grawe Romania
GreenPixel
Grupul Rompetrol
Google Inc
Guliver Trade
Happy Tour Group
Havas
Henkel Romania
Hmedia Online Strategists
Hyllan Pharma
IBM
Ikea
Imas
INCANDESCENT Marketing
ING
Initiative Media
Institutul Astronomic, Bucuresti
Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie - IRES
Intact Publishing
Internet Corp
Interpress Suceava
Ipsen Pharma Romania
Ipsos
Ires
Kolectiv Studio
Knopad Software
Lufthansa
M Car Trading (Mitsubishi Motors Romania)
MAPPERS (Formarly AD Consulting and Anamnesis)
Maradu Research
MediaCom Romania
Media Direction
Mediafax Group
Media Investment Communication
Media Hub Consultants
Media Planning Group
mediaTRUST Romania
Mediawrite
Metropolitan Life
Millenium Bank
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Ministerul Fondurilor Europene
Mkco
MKOR Consulting
MNL Group
Mobexpert
Mondelez International
Multi Media Est
Onezonemedia
Opti Media
Orange Romania
PERFECT Ltd. Co.
P&G
Poker Stars
PRESSALERT.ro
Prisum International Trading Co
Pro TV
Provident Financial Romania IFN
Punct Advertising
Radio Romania
Rcs & Rds
Red Bull Romania
Renault Romania
Rewe Romania
RFI Romania
Ringier Romania
ROL online network
Rogalski Damaschin PR
Romaqua Group
RomCapital Invest
Rompetrol Group
Romtelecom
Running Media Consulting
Saatchi & Saatchi Romania
Sensiblu
Sibmedia Interactive
Siveco Romania SA
Sociometrics
Springer&Jacoby Romania (Babel Communications)
Starcom MediaVest Group
Strauss Romania
Studiourile MediaPro
Stuff Media Consult
Tarom
TITAN S.A.
The Online Report
THE PRACTICE
The Public Advisors
Thinkdigital Internet & Advertising
TNS CSOP
Transilvania Grup Business
TreeWorks
Trust Motors
Twinberry Mix
UNIQA Asigurari
United Media
Ursus Breweries
Vimetco
Vodafone Romania
Whims Media
WinBeePR
WinMedia
Yves Rocher
Zenith Romania
Zenyth Pharmaceuticals
Zone Media Consulting