Events
back to events
BRAT - tendinte media 2015
BRAT va pune la dispoziția industriei de media și publicitate cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfășoară, prin publicarea a 3 concluzii generale legate de media in datele de 14, 15 și 16 decembrie. În data de 17 decembrie sunteți cu toții invitați la o dezbatere susținută cu cifre și statistici, pe temele lansate.
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăși cu industria concluziile, observațiile, învățăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. Utilizând experiența acumulată în realizarea și interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele și tendințele tuturor studiilor sale și analizându-le într-un context mai amplu, al pieței naționale și internaționale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendințe ale anului 2015, pentru consumul de media, și nu numai.
În fiecare din zilele 14, 15 și 16 decembrie BRAT va publica pe propriile canale și va transmite către presă câte una dintre aceste tendințe, invitând la reflecție și argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să își spună direct opiniile și să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate.
În fiecare din zilele 14, 15 și 16 decembrie BRAT va publica pe propriile canale și va transmite către presă câte una dintre aceste tendințe, invitând la reflecție și argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să își spună direct opiniile și să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate.