BRAT în media
Gandul.info: ZIUA CERCETÄ‚RII MEDIA. "Relația dintre un publisher și Facebook este ca relația dintre un ziar și o tipografie în urmă cu câțiva ani"
Mai mulți specialiști în mediul online din țară și din străinătate și în automatizarea vânzărilor de publicitate s-au reunit joi la Ziua Cercetării Media, eveniment organizat de de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). În cadrul panelului cu titlul "Publisherii din România în lupta local-global pentru bugetele de advertising", specialiștii au discutat despre condițiile necesare pentru ca o reclamă să fie cu adevărat eficientă, precum și despre modul în care publisherii se pot folosi de instrumentele pusela dispoziție de rețelele de socializare.
Mai mult
Mediafax.ro: Specialiști în publicitatea online, la Ziua Cercetării Media, organizată joi, la București
Specialiști în mediul online din țară și din străinătate și în automatizarea vânzărilor de publicitate vor participa la Ziua Cercetării Media, un eveniment organizat joi, la București, de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
Mai mult
Ziarul financiar: Soluția împotriva Google și Facebook: crearea unei uniuni locale a companiilor de media
Companiile de media din România ar trebui să își unească forțele și să creeze un grup prin intermediul căruia să lupte împotriva giganților americani Google și Facebook pentru a obține o cotă mai mare de pe piața de publicitate online, a declarat într-un interviu pentru ZF Gilles Guillou, director responsabil cu managementul veniturilor în cadrul organizației La Place Media din Franța.
Mai mult
Forbes.ro: BRAT are o nouă conducere executivă
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) are un nou Consiliu Director, în urma votului de astăzi din cadrul Adunării Generale. Președinte BRAT a fost reales Silviu Ispas, Managing Partner Midas Media
Hotnews.ro: Kantar Media Spring va masura in continuare audienta site-urilor din cadrul SATI. SNA Focus va fi realizat de GfK Romania-CC SAS"‹
Compania Kantar Media Spring va furniza in continuare, pana in 2017, datele de audienta internet.
Mai mult
Forbes.ro: BRAT optimizează Studiul Național de Audiență FOCUS
Studiul Național de Audiență (SNA) FOCUS al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT) va fi realizat în perioada 2014-2017 de companiile de cercetare GfK România și CC SAS, după o metodologie optimizată, care va permite realizarea unor analize mai aprofundate.
Mai mult