FOCUS multimedia

Studiul de consum si strategie multimedia FOCUS ofera informatii despre consumul de media, bunuri si servicii, atitudini si stil de viata, colectate dintr-o sursa unica si reprezinta un instrument necesar in crearea strategiilor de media si pozitionarea pe piata, studierea comportamentului consumatorului, tendinte si evolutii.

Cu o perspectiva ampla de 360 de grade, Focus ofera o ințelegere cuprinzatoare a comportamentului consumatorilor in ceea ce priveste modul in care acestia consuma media si permite asocierea dintre canalele si brandurile de media cu preferintele de consum de produse si servicii, inclusiv marci, comportamentului de cumparare sau a modalitatii in care isi petrec timpul liber.

Aceasta perspectiva permite elaborarea unor strategii media complexe, care sa acopere multiple canale, si analiza detaliata a comportamentului diferitelor segmente de public.

FOCUS masoara:

  • Consumul media si cross media pentru toate canalele traditionale si a platformelor de media online: social media, platforme de streaming audio-video, vod, podcast - fiind masurate in total peste 200 de produse media. 
  • peste 330 de tipuri de bunuri si servicii si 3.000 de marci:

FOCUS are urmatoarele avantaje:

  • UNICITATE - singurul studiu care colecteaza, de la acelasi respondent, informatii complete despre consumul de media, consumul de bunuri si servicii, preferinte, atitudini si stil de viata
  • RELEVANTA - esantion aleator, cu un volum mare, ce permite analize detaliate, inclusiv pe segmente de nisa
  • COMPARABILITATE SI CONTINUITATE - studiu realizat de peste 12 ani, urmand aceeasi metodologie
  • RECUNOASTERE SI INCREDERE - masurare obiectiva si transparenta la standarde si metodologii recunoscute international, adaptate si adoptate la nivel local de intreaga industrie.
  • SIGURANTA - verificare riguroasa a aplicarii de catre furnizori a metodologiei si standardelor de calitate

Utilizand rezultatele FOCUS se pot realiza urmatoarele tipuri de analize: