Ziua Cercetarii Media: "Cum se schimba publicitatea online: datele si automatizarea vanzarilor"

BRAT si Tailwind EMEA va invita la o editie speciala a Zilei Cercetarii Media, cu tema "Cum se schimba publicitatea online: datele si automatizarea vanzarilor", pe 5 martie 2015, incepand cu ora 15.30, la Hotel Hilton, in sala Le Diplomate.

 
Dupa succesul conferintei de anul trecut, BRAT in parteneriat cu Tailwind EMEA au decis sa reia subiectul importantei datelor in automatizarea vanzarilor online, in cadrul unei editii speciale a Zilei Cercetarii Media.
 
In contextul cresterii volumului de investitii in publicitatea online display in sistem automatizat, piata dominata in acest moment de companiile globale, subiectul e de maxim interes pentru piata locala: agentii de media, clienti, publisheri, jucatori din zona de tehnologie.
 
In premiera pentru industria din Romania, BRAT va prezenta in cadrul conferintei rezultatele SATI cu privire la utilizarea internetului in zona rurala, proiect care deschide o piata noua pentru publicitatea online.

Alte teme care urmeaza sa fie discutate in conferinta sunt legate de provocarile pe care Programmatic Trading le aduce industriei precum si modul in care piata romaneasca a reactionat la primul proiect local care aduce la un loc publisheri majori care isi ofera spre achizitie spatiile publicitare in sistem automatizat.
 
Evenimentul va avea loc in data de 5 martie 2015, de la ora 15.30, in sala Le Diplomate a hotelului Athenee Hilton

Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile, dar inregistrarea este obligatorie. Pentru inregistrare, va rugam sa accesati formularul din josul paginii.


Programul evenimentului:

15.30 - primirea invitatilor
16.00 - Silviu IspasPresedinte BRAT: Cuvant de bun-venit
16.10 - Arina Ureche, Director General BRAT: Mediul rural - internetul mai accesibil decat apa curenta
16.30 - Oliver Pischke, Head of Digital Kantar Media: Importanta datelor in planificarea programmatica
16.50 - Alison Fennah, Executive Business Advisor IAB Europe: IAB Europe's Programmatic White Paper and Sizing of the Programmatic Ad Market
17.10 - Odysseas Ntotsikas, Managing Director TDG: Project Agora Romania - Primele 60 de zile de Programmatic Trading

17.40 - Panelul 1: Publisherii din Romania in lupta local-global pentru bugetele de advertising

Componenta panel:
Lucia Ciuca - Director Marketing eMAG
Mihai Tanase - Marketing Communication & Digital Strategy BMW Romania
Claudiu Pandaru - Director Editorial Mediafax Group
Bogdan Prajisteanu - Chief Commercial Officer Antena TV Group
Catalin Alistari - Membru al boardului editorial al grupului Ringier Romania
Moderator: Dragos Stanca - Managing Partner Think Digital Romania

18.10 - Panelul 2: Automatizarea vanzarilor online: doar o noua metoda sau o schimbare de paradigma?

Componenta panel: 
Dan Balotescu - Managing Director Media Investment
Radu Ionescu - Managing Director Kinecto
Cosmin Otel - Digital Strategy Director Initiative Media
Rares Pivniceru - Product Development Director Zenith Romania
Mihai Trandafir - Managing Director UM Romania
Alex Visa - Interaction Director for Romania, GroupM Worldwide
Moderator: Arina Ureche - Director General BRAT

18.40 - Cocktail  


  Silviu Ispas, Presedinte al BRAT pentru mai mult de 7 ani, este in prezent Director General al Midasmedia si Independent Online. Cu o experienta bogata in media, a fost director BRAT in perioada de inceput a organizatiei, 1998-2003, si a reprezentat organizatia in boardul IFABC intre anii 2010-2012. Redactor sef adjunct la Gazeta de Sud, intre anii 1996-1998, a facut parte din managementul Arbomedia si EMI AG in perioada 2003-2009.

 
   
  Alison Fennah, Executive Business Advisor IAB Europe, este reprezentanta IAB Europe responsabila pentru programele de business, printre altele Brand Advertising si al comisiile de Research si Programmatic. Alison a lucrat anterior pentru companii ca Yahoo!, Acclaim Entertainment si Sony. Isi conduce de asemenea compania proprie i-Media Research and Marketing, specializata in cercetare si servicii de marketing, sprijindu-si clientii in activitatile de planificare, implementare si livrare de media digitala.

 
   
  Oliver Pischke, Head of Digital Kantar Media, nascut in 1968, a studiat Management si IT la PennState University. Dupa absolvire, in 1995, a fondat compania spring GmbH & Co. KG impreuna cu Christopher Wirtz (CTO), companie achizitionata apoi in 2011 de catre Kantar Media. In ultimii 20 de ani, Oliver a condus compania in calitate de CEO. In tot acest timp, compania a furnizat solutia tehnica de masurare a audientei & traficului siteurilor in mai multe tari: Germania, Austria, Elvetia, Spania, Romania, Norvegia, tarile baltice si Finlanda. Dincolo de preocuparea continua pentru dezvoltarea business-ului, Oliver a ramas un "tech-savvy", asumandu-si un rol activ in design si implementarea noilor tehnologii de masurare a Internetului si a televiziunii. In 2013, Oliver a fost numit Global Digital Director al Kantar Media audiences.

 
   
  Odysseas Ntotsikas si-a inceput cariera ca si Business Consultant in cadrul Accenture. In 2000 a co-fondat unul din cele mai de succes proiecte start-up in Internet-ul din regiune - yellownetroad. Dupa achizitia de succes a yellownetroad de catre OgilvyOne in 2005, Odysseas a lucrat pentru agentie pentru inca 2 ani ca si Strategic Planning Director. A condus apoi Sportingbet, transformandu-l in primul Online Entertainment Brand in Grecia si Cipru, lansand apoi Bet365 in 5 tari europene. A fondat ThinkDigital Group in 2006. Odysseas a studiat la LSE si Stanford. Participa frecvent la conferinte IAB si de marketing in regiune.

 
   
  Lucia Ciuca a devenit director de marketing si comunicare la eMAG in luna martie a anului 2012. Si-a început cariera ca om de cercetare si marketing inca din timpul facultatii - a urmat Stiinte Politice in cadrul SNSPA. Orele dedicate finalizarii de proiecte si analize complexe de cercetare de piata au condus-o in mod natural catre perspective noi in marketing inca din primii ani din cei 10 petrecuti cu pasiune in Marketing research. DaedalusMillwardBrown a reprezentat apoi etapa unor noi provocari care au inclus dezvoltare de standarde in cadrul departamentului de Client Service, Business development, PR sau organizare de evenimente. Energie si inspiratie sunt doar doua din "atributele" care o fac astazi ca, in postura de director de marketing si comunicare la eMAG, sa priveasca fiecare campanie sau zi ca pe o reduta cucerita corect, cu strategie, planificare, management eficient si focus pe performanta. Si nu oricum, ci in ritmul accelerat de "viata" al mediului online. 

 
   
  Mihai Tănase este Online Strategy Manager pentru BMW Group România, cu o experiență de peste 8 ani în online media și advertising, atât la nivel național, cât și internațional. Åži-a început cariera în agenția de search marketing a Group M (WPP) din Copenhaga, acolo unde a studiat și Multimedia Design & Communication. A construit planuri de search marketing globale pentru BitDefender înainte de a se intoarce în agenție, la Mediacom România. În 2012 s-a alăturat echipei BMW România, fiind responsabil de campaniile online pe care compania le desfășoară pentru brandurile BMW și MINI dar și de comunicarea online a rețelei de dealeri BMW.

 
   
  Claudiu Pandaru, cu o experienta indelungata in media, a fost seful departamentului Politic al Stirilor ProTV, corespondent Radio France International, realizator al emisiunii "Dupa 20 de ani" de la ProTV, redactor-sef al publicatiei Gandul si este in prezent realizatorul emisiunii online "Gandul Live" si director editorial al trustului Mediafax Group, unul dintre cele mai importante grupuri media din Romania care reuneste produse precum Gandul.info, cea mai populara publicatie quality online,Ziarul Financiar, cel mai respectat brand economic din Romania, Mediafax, cea mai importanta agentie de stiri din Romania, Prosport, una dintre cele mai importante publicatii online de sport din Romania.

 
   
  Bogdan Prajisteanu, absolvent de studii ingineresti in cadrul Universitatii Politehnice din Bucuresti, de management in cadru Open University si al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Bogdan Prajisteanu si-a început cariera in 1994 cu Grey Worldwide si incet, incet a devenit un cunoscut al lumii media din Romania. A pus bazele departamentului de media al Grey Worlwide care ulterior a devenit Mediacom, a lucrat alaturi de Mindshare pentru o scurta perioada de timp, participand la castigarea unui mare client de publicitate si apoi a fondat, dezvoltat si condus Media Inshight care s-a transformat in MEC, una din marile companii de media din Romania. In 2013 a finalizat stagiul Alumni la Harvard Business School. A trecut in timp de la media, la managementul organizatiei si leadership, un mediu în care agilitatea, viteza de reactie, administrarea situatiilor neprevazute si munca in echipa sunt puncte cheie. Dupa 20 ani pe piata agentiilor de media si advertising, media expertul cu experienta internationala Bogdan Prajisteanu a realizat nevoia unor schimbari care sa-i reflecte valorile, punctele tari, abilitatile si in cele din urma si pasiunile. In 2014 a devenit actionarul si CEO al Veltravel.ro, companie de tehnologie care a produs prima platforma online romaneasca de cautare si rezervare in timp real de produse turistice, membru al Expedia Affiliate Network parte a Expedia Inc. Din Ianuarie 2015 devine Chief Commercial Officer al statiilor TV din cadrul Antena Group si al platformelor online si mobile ale acestora.

 
   
  Catalin Alistari are 17 ani de experienta la conducerea unor publicatii locale, nationale si internationale. A fost redactor-sef adjunct la cotidianul Monitorul de Botosani (1998-2001), publisher al retelei de cotidiene locale a Adevarul (2001-2002), redactor-sef al saptamanalului Munca in strainatate (2002-2003), redactor-sef al retelei de saptamanale romanesti din strainatate Actualitatea romaneasca (2003-2010), redactor-sef al revistei de business Money Express (2010-2011) si publisher general al grupului Evenimentul zilei si Capital (2012-2014). Din 2014 este redactor-sef al cotidianului Libertatea si membru al boardului editorial al grupului Ringier.

 
   
  Dan Balotescu, absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti, are peste 20 de ani de experienta în industria de media din Romania. Dan este Managing Partner al companiei Media Investment, unde conduce operatiunile de media din anul 2005, inca de la infiintarea companiei. Media Investment este pe primul loc în topul agentiilor din Romania, conform studiului RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency industry), cel mai renumit institut independent care masoara si analizeaza performanta agentiilor de media din intreaga lume. Media Investment a continuat sa fie permanent un leader in adoptarea noilor tehnologii si sa imbratiseze rapid schimbarile aparute in evolutia consumului de media spre zona de digital. Prin activitatea in cadrul organizatiilor profesionale ale industriei, inclusiv din pozitia de presedinte BRAT, Balotescu a contribuit la dezvoltarea standardelor de masurare de media din Romania. Dan este membru activ in organizatiile industrie: IAA, BRAT, ARMA, RAC, CEO Club.

 
   
  Radu Ionescu este Managing Director Kinecto, agentie pe care a fondat-o si o conduce din 2002. In 2013 agentia a intrat in grupul Dentsu Aegis Network si a fost integrata in reteaua Isobar, cea mai globala agentie digitala, prezenta in 37 de tari. In 2014 Radu a lansat si coordoneaza iProspect Romania, tot sub umbrela Dentsu Aegis Network. iProspect este cea mai mare agentie de performace marketing din lume.

 
   
  Cosmin Otel, Digital Strategy Director la Initiative Romania. Incepand din 1999, Cosmin lucreaza pentru publishers, departamente de marketing si agentii media. In 2007, s-a dedicat exclusiv domeniului online, alaturandu-se echipei Arbointeractive ca Sales&Strategy Director, Arbo fiind una din cele mai mari regii de vanzari online in Romania acelor vremuri. Intre 2009-2012 a fost membru al board-ului IAB Romania. In prezent coordoneaza departamentul digital al Initiative Romania.

 
   
  Rares Pivniceru, Product development director Zenith Romania. Mi-am inceput cariera acum 18 ani in IT de unde am evoluat rapid spre comunicare si publicitate, iar ultimii 10 i-am petrecut cu Zenith Romania, agentie de top in Romania si foarte activa in mediul online. In prezent rolul meu este de a accelera adoptarea si integrarea tehnologiilor digitale in procesele de planificare si comunicare ale Zenith si dezvoltarea capabilitatilor noastre in zona performance si content marketing, analytics si modelling. Implicat in activitatea ARMA, unde particip ca membru al comitetului tehnic care urmareste performantele si calitatea sistemului de masurare a audientelor TV in Romania.

 
   
  Mihai Trandafir – Managing Director UM Romania, avand 18 ani experienta în comunicare, dintre care 16 ani petrecuti la McCann, Mihai Trandafir este Director General al UM Romania, una dintre principalele agentii de media din Romania ca cifra de afaceri si numar de angajati. El este de asemenea si Membru al Consiliului Director al McCann WorldGroup Romania (cel mai mare grup de publicitate din tara, acoperind o gama larga de discipline, printre care PR, online&interactive, publicitate și marketing experiential). Mihai Trandafir s-a alaturat echipei McCann in 1999. Mihai Trandafir este implicat activ în dezvoltarea standardelor industriei de Media din Romania, in special in ceea ce priveste studiile de masurare a audientei, fiind si membru al Consiliului Director al BRAT.

 
   
  Alex Visa este Interaction Director pentru Romania al GroupM Worldwide si Director al Xaxis Romania. Alex este responsabil pentru online trading, instrumente si produse interaction peste toate agentiile GroupM Romania. Alex a ocupat si pozitia de Managing Partner si fondator al unei agentii de comunicare digitala, din 2008 pana 2012. In aceasta pozitie, el a construit o echipa multidisciplinara de specialisti digitali, cuprinzand specialitati diverse: strategie si creatie, pana la productie, media, social si analytics. Alex este unul dintre pionierii publicitatii online din Romania, fiind unul dintre putinii care a inceput acest business in anii 2000. Cu peste 17 ani de experienta in media, Alex si-a inceput cariera in Radio si a trecut apoi la Print si Online. A absolvit studii de inginerie la Universitatea Transilvania si de management la Open University Business School.

 
   
  Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania / Founder, ICEEfest, lucreaza in media de aproape 20 de ani si a fost implicat in lansarea a peste 25 de titluri in print, online si TV. Dupa o cariera de jurnalist, realizator de programe radio și TV și media manager, Dragos Stanca a incetat sa mai pretinda ca le stie pe toate si s-a dedicat unei cariere in digital marketing. In anul 2008, a demarat proiectul F5 (online publishing, digital sales house, start-up incubator), impreuna cu Realitatea Media Group. In 2010, si-a inceput cariera de antreprenor 100%, avand ca parteneri PUBLYO, Q2M & si alte cateva proiecte start-up online. In 2012, Q2M devine parte a ThinkDigital Group (partener regional al Facebook, Microsoft Advertising si al unor publisheri online premium), iar Dragos Stanca devine Managing Partner al companiei. Este si fondator si organizator al festivalului interactiv ICEEfest.

 
   
  Arina Ureche, Director General BRAT. Coordoneaza intreaga activitate a asociatiei, urmarind indeaproape realizarea Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI) si pe cea a Studiului National de Audienta (SNA FOCUS). Analizeaza metodologiile disponibile in domeniul masurarii performantelor produselor media la nivel international si propune pietei de profil din Romania solutii adecvate. Coordoneaza activitatea de standardizare a masurarii, monitorizarii si verificarii indicatorilor de performanta specifici industriei de media si publicitate pentru mediul online. Cu un background solid in matematica, specialist in statistica, Arina Ureche si-a început cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din Bucuresti, continuand apoi, mai intai ca cercetator, si apoi Director de Cercetare la Publimedia. In iulie 2001 a devenit director de proiect pentru SNA, pentru ca în martie 2006 sa preia functia de Director General al BRAT. Din aceasta pozitie a coordonat lansarea SATI si pe cea a Monitorizarii Investitiilor in Publicitate (MIP).

 
   
   

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si out-door). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai, in concordanta cu normele internaționale.
BRAT ofera prin SATI singurul sistem transparent si profesionist de evaluare a performantelor produselor media online si de planificare si evaluare a campaniilor de publicitate online.


TailWind EMEA, companie de tehnologie parte a TDG, sustine publisheri, clienti de publicitate si agentii de publicitate in efortul de a  naviga lin prin complexitatea ecosistemului digital actual si de a-si atinge obiectivele de business prin solutii tehnologice automatizate, bazate pe date. Tailwind este fondatorul si organizatorul Project Agora, o retea de marketplace-uri premium private, in sistem Programmatic, localizate in CEE, SE Europe si MENA. Misiunea  Project Agora este de a crea parteneriate de incredere intre publisheri locali premium, pentru expunerea mesajelor publicitare intr-un context sigur pentru branduri si pentru protejarea intereselor jucatorilor locali. Tailwind EMEA este partener Sizmek si AppNexus CEE & MEA.

Lista companiilor care au confirmat participarea la eveniment:

  1. ACADEMICA MEDICAL CENTER
  2. AD PHARMA
  3. ADEVARUL HOLDING
  4. ADH
  5. ADMIRAL MARKETS
  6. AGRICOVER
  7. AIRLINES TRAVEL
  8. ALEGRIA ONLINE SHOPS
  9. ALPHA BANK
  10. ANA HOTELS
  11. ANTENA TV GROUP
  12. ANYMEDIA
  13. ART ADVERTISING CO.
  14. AVANDOR CONSUMER PROFILING
  15. BANCA ROMANEASCA
  16. BANK LEUMI ROMANIA
  17. BCR LEASING
  18. BENEMEDO
  19. BEST ADVERTISING & CONSULT
  20. BMW GROUP ROMANIA
  21. BRAND BUZZERS
  22. BRAND PROGRAMMING NETWORK SA
  23. BRANDUP INTERACTIVE
  24. BRD
  25. BREDENT MEDICAL ROMANIA
  26. BRICO DEPOT
  27. BT PUBLIC RELATIONS
  28. BTL MEDIACOM
  29. BURDA ROMANIA
  30. BURSA DE VALORI BUCURESTI
  31. CAROLI FOODS GROUP
  32. CATENA
  33. CERTASIG
  34. CETELEM IFN SA
  35. CLUBULBEBELUSILOR.RO
  36. CONSULTANT INDEPENDENT
  37. CONTINENTAL HOTELS
  38. CONTUR DIVERS
  39. CONVIV MEDIA (WWW.CONVIV.RO)
  40. CSOP
  41. CULT RESEARCH
  42. DASHA ONLINE
  43. DEBIZZ MAGAZINE
  44. DELACO DISTRIBUTION
  45. DIGITAL ADS MANAGEMENT
  46. DISCOVERY ROMANIA
  47. DIVAHAIR
  48. DIY BAZAAR
  49. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL
  50. DR. OETKER ROMANIA
  51. EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL
  52. EDITURA VIAȚA ȘI SANATATE
  53. ENTER HR PROFESSIONAL
  54. ERKA SYNERGY COMMUNICATION
  55. ERNST & YOUNG ROMANIA
  56. EVOLIO
  57. FABRICA DE WORKSHOPURI
  58. FABRYO
  59. FCB BUCHAREST
  60. FINZOOM FINANCIAL SEVICES
  61. FITERMAN PHARMA
  62. FOKUS DIGITAL SERVICES
  63. FOKUS INTERACTIVE
  64. FREELANCER
  65. FUNDATIA ESTUAR
  66. GARANTI BANK
  67. GEMIUS
  68. GFK
  69. GOLDBACH MEDIA ROMANIA
  70. GOOD.BEE CREDIT IFN
  71. GOODYEAR DUNLOP TIRES ROMANIA
  72. GRAS SAVOYE ROMANIA
  73. GREEN MEDIA SRL
  74. GRIPADS
  75. GRUPUL DE PRESA ROMAN
  76. HAVAS MEDIA
  77. HEDWIG CREATION
  78. HENKEL ROMANIA
  79. HOFIGAL EXPORT-IMPORT
  80. HUAWEI TECHNOLOGIES ROMANIA
  81. HYUNDAI AUTO ROMANIA
  82. IKEA
  83. IMEDIA ADVERTISING
  84. ING BANK
  85. INTACT PUBLISHING
  86. INTERNETCORP
  87. INTESA SANPAOLO BANK
  88. KITCHENSHOP
  89. KREDYT INKASO
  90. LET'S SEARCH
  91. LSRS(LIGA STUDENTILOR ROMANI DIN STRAINATATE)
  92. MAREEA
  93. MCDONALD'S ROMANIA
  94. MEDIA INVESTMENT COMMUNICATIONS
  95. MEDIA MARKET DISTRIBUTION SRL
  96. MEDIAEDGE:CIA ROMANIA
  97. MEDIAFAX GROUP
  98. MEDIAGET
  99. MEDIATRUST ROMANIA
  100. METRO CASH&CARRY ROMANIA
  101. METROPOLITAN HOSPITAL
  102. METROPOLITAN LIFE
  103. MIDAS MEDIA
  104. MIMA CA VET
  105. MINDBLOWER
  106. MINIPRIX
  107. MKOR CONSULTING
  108. MSPS
  109. MYN BUSINESS SOLUTIONS
  110. NEVOIA DE ARTA
  111. NEXT ADVERTISING
  112. NICORO TRADING
  113. NIRAN CO PRODUCTS
  114. OBIECTIV.INFO
  115. OCRIS ONE CONCEPT
  116. OMNIASIG
  117. OMV-PETROM
  118. ONEZONEMEDIA
  119. OPTI MEDIA
  120. OPTICAL NETWORK
  121. OPTIMUM COMMUNICATION
  122. ORANGE ROMANIA
  123. P&G
  124. POLNET
  125. PORTER NOVELLI ROMANIA
  126. PRODACOM
  127. PROPAGANDA
  128. PROTV
  129. PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
  130. QUICK BEST FOODS
  131. R&C PROFESIONAL EXIM
  132. RCS & RDS
  133. RED BULL ROMANIA
  134. RED CLOVER MEDIA
  135. REDACTIA CENTRALA TEEN PRESS
  136. REFRESH.RO
  137. REGIE RADIO MUSIC
  138. RINGIER ROMANIA
  139. ROMCAPITALINVEST
  140. RUN NEW VISION
  141. RUNNING MEDIA CONSULTING
  142. SAGA SANATATE
  143. SAINT GOBAIN GLASS
  144. SAS ANALYTICS
  145. SCRIPTOR SYSTEM
  146. SINGULARLOGIC
  147. SIVECO ROMANIA
  148. SMARTLINK COMMUNICATIONS
  149. SMILE MEDIA
  150. SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
  151. SPADA
  152. STANLEYBET
  153. STARCOM MEDIAVEST GROUP
  154. STUFF MEDIA CONSULT
  155. TAROM
  156. TASTINGROMANIA.RO
  157. TEAHA MANAGEMENT CONSULTING
  158. TERRAVERDE
  159. THE GROUP
  160. THE HUB PARTNERS
  161. THE MANSION ADVERTISING
  162. THINKDIGITAL INTERNET & ADVERTISING
  163. TOP HAT ADVERTISING
  164. TRANSILVANIA GRUP BUSINESS
  165. TREEWORKS
  166. TREND ETHNOGRAPHY
  167. TRIBAL
  168. TRILULILU
  169. UNITED MEDIA SERVICES
  170. UNIVERSAL ONLINE PROMOTION
  171. UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI
  172. UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
  173. UPC ROMANIA
  174. URSUS BREWERIES
  175. VERTIFY
  176. VODAFONE ROMANIA
  177. WALLETHOUSE
  178. WEBSPIRE
  179. WHITE  MEDIA PROMO
  180. WINBEEPR
  181. WWW.TASTINGROMANIA.RO
  182. WWW.VIZOO.RO
  183. YVES ROCHER ROMANIA
  184. ZENITH MEDIA COMMUNICATIONS
  185. ZENYTH PHARMACEUTICALS
  186. ZIARE.COM

Va multumim pentru interesul acordat! Locurile disponibile pentru evenimentul Ziua Cercetarii Media de joi, 5 martie, s-au epuizat! Ii asteptam cu placere la eveniment pe cei care au primit confirmarea de inregistrare.